Cetățenii britanici sunt entuziasmați de ofertele digitale guvernamentale

Dar cetățenii doresc servicii de asistență medicală online mai bune

Un sondaj efectuat de specialistul în transformare digitală, Sopra Steria, a arătat că două treimi dintre cetățenii britanici sunt impresionați de eforturile guvernului de a digitiza serviciile publice, spunând că este mai ușor ca oricând să le acceseze prin intermediul magazinelor digitale.

Cu toate acestea, aceasta înseamnă, de asemenea, că așteptările pentru introducerea noilor servicii digitale sunt în creștere și, deși 83% recunosc mai multe, devin disponibile, există încă o modalitate de a merge până când guvernul poate ajunge la o satisfacție completă.

 

De exemplu, 87% consideră că este important să acceseze toate serviciile de care au nevoie dintr-un portal unic, în timp ce mulți consideră că serviciul și experiența trebuie îmbunătățite, deoarece nu este încă la zero.

Mai mult de jumătate dintre respondenții chestionați de Ipsos în numele Sopra Steria consideră că serviciile digitale legate de asistență medicală necesită cea mai mare îmbunătățire, cifră care a crescut de la 5% din 2016.

„Aceste descoperiri reflectă o mare parte din ceea ce auzim și vedem pe piață, cetățenii și funcționarii publici doresc ca agenda digitală să permită o experiență mai integrată, cu schimbul de date și manipularea interacțiunii peste granițele organizaționale”, a declarat Adrian Fieldhouse, sector guvernamental la Sopra Steria, a spus.

„Deschiderea acestui potențial permite modele noi de servicii care permit cetățenilor să navigheze perfect serviciile publice de care au nevoie, indiferent de sursa lor. Pentru a realiza viitorul, toate părțile sunt atât de dornici să vadă, sectorul public din Marea Britanie trebuie să utilizeze datele mult mai eficient, identificând-o ca un bun pe care îl situează în prezent, înțelegând cum să-l extragă și, cel mai important, imaginându-l cum să-l rafinați pentru a conduce schimbarea transfrontalieră „.

Cei chestionați au exprimat, de asemenea, îngrijorarea cu privire la digitizarea serviciilor de către guvern. Aproape jumătate (48%) au comentat că sunt îngrijorați că oamenii vor putea accesa informațiile pe care le pun online, în timp ce 39% nu doresc chiar să-și pună informațiile personale online, chiar dacă cunosc avantajele asociate serviciilor digitale.

„Aceste rezultate nu sunt un motiv de satisfacție”, a declarat Philip Craig, directorul strategic al sectorului guvernamental de la Sopra Steria. „Crearea unui punct de acces intuitiv sau a unui magazin digital este doar primul pas în realizarea transformării digitale reale.

„Lucrările rămân de reimaginat infrastructura , guvernarea și chiar cultura care stă la baza acestor servicii. Prin angajarea la acest proces, guvernele vor avea cea mai bună șansă de a furniza servicii pe care cetățenii au încredere și le vor permite tuturor să beneficieze de avantajele economice și sociale substanțiale accesul integrat aduce. ”

Citește și: Vrei o prezență puternică în mediul online? WebSem există și respiră pentru asta

We will be happy to hear your thoughts

      Leave a reply

      Marketing Digital - WebSEM marketing online automatizat
      Login/Register access is temporary disabled
      Compare items
      • Total (0)
      Compare
      0