Best value

Social Media

CELE MAI IMPORTANTE 8 TENDINȚE DIN DOMENIUL MASS-MEDIA SOCIALE DE URMĂRIT ÎN 2018

Există atât de mult la orizont în domeniul mass-media sociale în 2018, și într-adevăr, este gata să fie una dintre cele mai mari plecări anuale unice pe care le-am văzut pentru o vreme.

Platformele media sociale au fost adoptate pe o scară suficient de mare și, pentru un timp destul de îndelungat, că firmele încep într-adevăr să-și atingă pasul, să se stabilească și să se manifeste într-o formă finală măsurabilă. Timpul petrecut pe platformele sociale este în creștere, iar marketingul social media urmărește în mod concertat.

  1. Istorii Instagram conduc tendințele Instagram viitoare

Instagram Stories este o afacere mare și nu pleacă. Am scris despre asta aici ; verificați dacă ați pierdut-o. Daily viewers of Instagram Stories au depășit spectatorii zilnici SnapChat la doar un an de la lansare, iar creșterea nu se oprește.

Instagram Stories a fost probabil cea mai mare singură modificare a Instagram UX, iar implicațiile sale de marketing sunt uriașe.

O afacere imensă cu Instagram Stories este aceasta: conturile cu peste 10.000 de adepți pot adăuga acum un link în cadrul acestei caracteristici. Având în vedere faptul că singurul loc unde puteți pune un link pe Instagram este doar cel îngropat pe pagina dvs. de profil, aceasta este o afacere uriașă, deoarece înmulțește oportunitățile de cumpărare sau de cercetare prin ordine de mărime.

Instagram Stories în special vor fi relevante din perspectiva marketingului deoarece, în comparație cu alte platforme video temporare, valorile Instagram sunt eminamente trasabile.

O notă finală despre povestirile Instagram: Fundația lor este aurul implicării sociale a mass-media. Videoclipul depășește drastic toate celelalte forme de conținut pentru fiecare test.

  1. Marketingul influențatorului aduce contribuții majore la implicarea în mass-media socială

Influencer marketing este mare de afaceri – o industrie de miliarde de dolari de unele contează . Există o listă exhaustivă de micro-celebrități care câștigă șase cifre venituri. Și asta nu este un fluke. Influencer marketing este unic cheie pentru a exploata anumite fapte despre un număr tot mai mare de cumpărători.
Pe măsură ce Milenienii își avansează cariera, iar Generația Z își începe propria lor activitate, puterea de cumpărare a populației enorme crește în mod rapid și puternic. Aceste două grupuri – care, combinate, cuprind în mod literal majoritatea populației lumii – sunt influențate în mod unic de această metodă de marketing.

  1. Generația Z pentru a decide tendințele sociale ale mass-media

Am menționat Generația Z în ambele subiecte anterioare pentru un motiv bun.

RetailDive a avut de spus despre Generation Z și tendințele sociale asociate acestora:

„Gen Z este de două până la trei ori mai probabil să fie influențat de mediile sociale decât de vânzări sau de reduceri – singura generație de a prețui media socială față de preț atunci când vine vorba de luarea deciziilor de cumpărare …”

În plus, 81% raportează vizionarea a cel puțin unei ore de vizionare online pe zi sau mai mult, potrivit unui studiu realizat de Fluent , acoperit de AdWeek . Combinați aceste fapte și realizați că generațiile Z vor absolvi colegiu și / sau vor începe cariera anul viitor și veți începe să vedeți bușonul de pulbere.

  1. Platformele de mesagerie fac companiile accesibile

Acesta este un departament în care străine sunt ligi înainte de Statele Unite.

Ce știi despre WeChat? Sunt o mică companie de mesagerie chineză. . . errr, unul care vrea să treacă peste 1 miliard de utilizatori în acest trimestru . WeChat și WhatsApp sunt absolut omniprezente în orice ocean, atingând multe funcții diferite pentru a domina mediile sociale, mesageria directă și chiar cumpărăturile și comerțul.

Există un motiv simplu pentru care acest lucru se va întâmpla în SUA: este bine pentru afaceri. În fiecare an, din ce în ce mai mulți cumpărători sunt Millennials și Gen Z, iar din ce în ce mai puțini sunt mai în vârstă. În cazul în care nu sunteți conștient de preferințele copleșitoare ale acestor persoane când vine vorba de a vorbi cu o companie, vom ilustra în limba lor maternă:

Exploziile live streaming

Transmisiunea live nu are legătură cu streamingul live. Cel puțin nu în modul în care vom vorbi despre el. Veți vedea mult mai mult în 2018, iar oamenii care o fac bine vor fi pe deplin cu timpul și vor accelera. Prevalența sa va crește deoarece funcționează.
Dar mai e ceva la lucru aici.
Este de fapt despre tehnologie. Avem telefoane mai bune în fiecare an. Înseamnă că noi difuzăm mai bine aceleași aplicații? Uneori. Dar odată ce linia tehnologică de bază a utilizatorului mediu a crescut în mod clar o notch, devine despre a face mai multe aplicații robuste care să profite mai mult și pe deplin de această tehnologie nouă.
Telefoanele inteligente de astăzi sunt mai bune decât cele pe care le aveam de obicei prin ordine de mărime. În plus, vitezele noastre de date sunt mai bune și sunt pregătite să facă încă un salt nebun în următorii câțiva ani când 5G devine standard.

Streamingul live este un mediu sau o implementare a tehnologiei sociale care este poziționată în mod unic pentru a profita de îmbunătățirile hardware pentru următorii câțiva ani. Rezoluția unei imagini de dimensiunea unui ecran de telefon poate fi atât de bună înainte de a fi nevoie să măriți pentru a vedea o diferență.

Dar o mai bună procesare a imaginilor de pe panou înseamnă că toate dispozitivele implicate pot gestiona mai mult streaming la o calitate mai bună pe mai multe canale în același timp. Aceasta este o schimbare atât de mare încât este posibil să nu fie clar că oricine este chiar capabil să înțeleagă pe deplin ramificațiile.

  1. Twitter merge la schimbare

Și ei înșiși s-ar putea să nu știe cum încă.

Twitter a zburat lent, în unele privințe, de mult timp. 2017 nu a tras nici o lovitură cu rețeaua socială. Twitter trebuie să facă unele schimbări mari pentru a rămâne relevante, deoarece creșterea sa este cea mai lentă dintre toate platformele majore de social media.

  1. Hangouturile online devin normale

Hangouturile online merg mână în mână cu tendința live streaming și cu Generation Z. Gândiți-vă la Houseparty – o aplicație pentru mai mulți prieteni, în mod esențial, FaceTime unul cu altul într-un set de grup.

Houseparty a făcut destul de un val în 2017, cu o creștere rapidă, și a lovit destul de mult efortul pentru a inspira copiotele, inclusiv poate un efort pe calea venită din Facebook (fără surpriză).

Tendința Hangouts online se va intersecta și cu VR. Sigur, toată lumea a promis totul în acest an cu VR și AR, iar tot ce a venit în cele din urmă a fost două săptămâni de Pokemon GO. (Asta este, două săptămâni incredibile! Omule, nu era minunat?)
Însă acest an are potențialul de a fi diferit. Multe programe promițătoare au un alt an de testare beta încă lăsat sub centură, dar tehnologiile se îmbunătățesc în moduri interesante. Încă o dată, Facebook este la epicentru, cu Facebook Spaces.

  1. Platforme sociale Vezi mai multe Moderation Hardcore

În ultimul an, a forțat mâna mai multor titani de tehnologie și social media să intervină și să joace un rol mai activ în moderarea conținutului. Aceste manevre, în retrospectivă, se simțeau mai mult ca controlul daunelor decât orice fel de soluție finală.

Probabil vom vedea companiile revizuiesc acest lucru într-un mod mai semnificativ sau mai durabil și cu siguranță mai proactiv decât reactiv.

Deoarece mobilizarea deținerilor media sociale pentru marketing a luat primul avion, unii au fost îndoielnici cu privire la puterea lor de a rămâne. Anii de când s-au schimbat scepticii în credincioși și ceea ce este în prim plan va amplifica în mod clar și ușor relevanța canalelor chiar mai departe.

2018 este aproape aici … esti gata?

2018 tendințele mass-media sociale prezice că timpul pe platforme sociale mass-media va crește. Aceasta înseamnă că va trebui să vă îmbunătățiți prezența online în anul următor.

Sfat: Plann vă poate ajuta să creați feedul de vis Instagram și să vă programați posturile săptămâni în avans.

9 Total Score
Social Media

Serviciul face parte dintr-o Campanie Integrată de Marketing Digital Automatizat Campania cuprinde 10 servicii: SmartPhone APP Android & IOS, Push Notification, SEO Avansat, Social Media, Blogging, Facebook & Instagram, E-mail Marketing, SMS Marketing, Marketing Afiliat, Google Adwords.

Rezultate garantate
10
Rapiditatea rezultatelor
8
Targetare si Audiente personalizate
10
Scor conversie
8

Marketing Digital - WebSEM marketing online automatizat
Register New Account
Reset Password
Compare items
  • Total (0)
Compare
0