Best value

SmartPhone App Marketing

Anunțuri despre marketingul aplicațiilor mobile: modul în care consumatorii găsesc și folosesc cu adevărat aplicațiile dvs

Oamenii descarcă aplicații în fiecare zi, dar adevărul este că multe dintre ele sunt abandonate sau niciodată folosite. Noile cercetări Google și Ipsos descoperă modul în care oamenii descoperă și se angajează cu aplicațiile – și ce mărci pot face în legătură cu acestea.

Înainte de a vă bucura de o ceașcă de cafea în fiecare dimineață, este posibil să folositi deja o aplicație mobilă pentru a vă începe ziua. Fie că vă găsiți calea spre o întâlnire, vă executati rutina de fitness sau chiar adăugați costul acelui latte la bugetul săptămânal, un lucru este clar:

Aplicațiile sunt acum parte integrantă din micro-momentele noastre zilnice, oamenii consumând în medie 30 de ore pe lună în acest scop, potrivit lui Nielsen.  Aplicațiile joacă un rol esențial în acele momente în care: „vreau să știu”, „vreau să merg”, „vreau să fac”,” vreau să cumpăr”.

Acestea sunt, de asemenea, un mod puternic ca brandurile să construiască relații mai profunde cu clienții lor, în special aplicațiile de marketing. Anunțul pentru aplicații mobile este un mijloc publicitar care poate completa experiența offline a unei mărci (de exemplu, oferte speciale în magazin), poate conduce comerțul electronic sau poate ajuta pur și simplu să conecteze un brand cu clienții săi loiali. Împreună cu site-urile mobile, aplicațiile mobile au devenit importante atât pentru consumatori, cât și pentru comercianți.

Anunțul pentru aplicații mobile este un mijloc de publicitate care poate completa experiența offline a unei mărci, poate conduce comerțul electronic sau poate ajuta pur și simplu să conecteze un brand cu clienții săi loiali.

Deci, cum pot fi folosite cele mai bune branduri în aceste segmente de public extrem de consumatoare de aplicații? Pentru a afla cum consumatorii folosesc aplicații, am efectuat cercetări cu Ipsos MediaCT. Analizând 8470 de persoane cu smartphone-uri care au folosit aplicații în săptămâna anterioară, am descoperit noi informații despre ceea ce conduce consumatorii să instaleze și să se angajeze cu aplicații mobile. De exemplu, una din patru aplicații instalate nu este niciodată utilizată, conform cercetărilor noastre. Deci, ce determină oamenii să abandoneze o aplicație?

Aici vom examina mai profund aceste informații, astfel încât să puteți dezvolta o strategie eficientă de marketing pentru aplicații mobile. Două puncte integrate ale acestei strategii sporesc gradul de conștientizare a aplicației dvs. și mențin publicul în aplicații.

Mobile App Marketing Strategy # 1: Descoperirea aplicațiilor nu se întâmplă doar în magazinul de aplicații

Comercianții pot presupune că consumatorii se îndreaptă către un magazin de aplicații pentru a găsi noi aplicații – și o bună parte. De fapt, 40% dintre utilizatorii de smartphone caută aplicații în magazinele de aplicații. Acestea rămân o modalitate populară de a găsi aplicații noi, de la cele mai recente în joc la urmărirea de fitness, streaming de muzică și multe altele. Magazinele de aplicații nu sunt singura modalitate de a descoperi aplicații.

Oamenii află despre aplicații în toate tipurile de instanțe în timp ce utilizează smartphone-urile atunci când sunt implicați într-o aplicație, caută o altă aplicație specifică, vizionează un videoclip YouTube sau chiar navighează pe un site mobil.Căutarea este o sursă importantă pentru descoperirea aplicațiilor, conform cercetării noastre: Unul din patru utilizatori de aplicații descoperă o aplicație prin căutare. Spune, de exemplu, că un călător de afaceri trebuie să zboare spre Miami în scurt timp și trebuie să găsească un loc unde să rămână. El se îndreaptă spre Google Search pentru a căuta „hoteluri în Miami” și găsește o aplicație care enumeră camerele de hotel locale disponibile și chiriile pe termen scurt. Deoarece este un călător frecvent, decide să descarce aplicația pentru a-i ajuta să-și rezerve șederea.

Descoperirea prin intermediul unui motor de căutare este în mod special răspândită pentru aplicațiile locale, cum ar fi tehnologia (căutând recenzii pentru gadget-uri noi, de exemplu) și călătoriile (cum ar fi dorința de a confirma detaliile călătoriei) categorii. În aceste trei categorii, persoanele sunt 26% (locale), 59% (tech) și 30% (călătorii) cu mai multă probabilitate decât media care utilizează căutarea pentru a găsi aplicațiile pe care le caută.

Sursa: Google / Ipsos, Perspectivele privind marketingul aplicațiilor mobile: cum consumatorii găsesc și folosesc cu adevărat aplicațiile dvs. (SUA), mai 2015.

Luați măsuri: Faceți aplicația dvs. descoperită peste tot, inclusiv căutarea

Oamenii nu doar caută să caute să găsească aplicații noi; de fapt, descarcă aplicații din cauza anunțurilor afișate în rețeaua de căutare. Acestea se numără printre cele mai eficiente formate de anunțuri pentru descărcarea de descărcări de aplicații: dintre cei care au descărcat o aplicație pe baza unui anunț vizualizat pe telefonul smartphone, 50% au spus că au fost invitați să facă acest lucru printr-un anunț de căutare. Această schimbare în modul în care consumatorii găsesc și învață despre noile aplicații deschide calea pentru marketerii de a-și regândi abordarea mărcii cu privire la descoperirea aplicațiilor. Și există un motiv bun pentru a accesa căutarea pentru a ajuta la creșterea gradului de conștientizare a aplicațiilor. Anunțurile de căutare nu doar măresc vizibilitatea aplicațiilor; acestea determină și descărcări de aplicații – fiind acolo la momentul exact când un consumator caută în mod activ aplicații.

Pentru marketing, aceasta înseamnă să vă asigurați că aplicația dvs. iese în evidență ori de câte ori utilizatorii de telefoane inteligente doresc să descopere aplicații relevante pentru interesele lor. Și cu Statista 2, care raportează că peste 3 milioane de aplicații mobile sunt disponibile în prezent pentru descărcare, acest factor este mai important ca niciodată în actuala piață de aplicații inundate.

Tipurile de anunțuri care influențează descărcările aplicațiilor

Sursa: Google / Ipsos, Perspectivele privind marketingul aplicațiilor mobile: cum consumatorii găsesc și folosesc cu adevărat aplicațiile dvs. (SUA), mai 2015.

Cum observați aplicația dvs.? Puteți spori vizibilitatea, concentrându-vă promovarea aplicației pe o experiență de consum destinată descărcărilor, utilizând, de exemplu, campanii de instalare a aplicațiilor mobile . Astfel, marca dvs. poate ajunge la mai multe segmente de public în timp ce caută o aplicație similară cu cea a dvs. În plus față de căutare, extinderea campaniei în formate de anunțuri care conduc la instalarea aplicațiilor, inclusiv afișarea și videoclipul, vă pot ajuta pe oameni să vă descopere aplicațiile de oriunde.

HotelsCombined a introdus, de exemplu, Căutare Google și AdMob în strategia de marketing pentru aplicații mobile în 2014. Descărcările aplicației sale, care compară prețurile hotelului cu sute de site-uri și aplicații pentru destinații din întreaga lume, au crescut cu 150% în perioada iulie-august a existat un cost mai mic cu 20% pe achiziție decât în ​​orice altă rețea. Prin implementarea campaniilor Google de căutare și afișare a campaniilor de promovare a aplicațiilor, HotelsCombined a ajutat oamenii să descopere aplicația la scară globală.

Strategia de marketing pentru aplicația mobilă # 2: implicarea și reangajarea aplicațiilor sunt esențiale, deoarece utilizatorii de aplicații tind să-și piardă interesul

Oamenii se îndreaptă către aplicații pentru a-și ușura zgomotul zilnic. Și este mai probabil să le folosească dacă acestea servesc unui scop specific. Cercetările noastre au arătat că două în trei vor folosi frecvent o aplicație atunci când le va simplifica viața.De exemplu, puteți utiliza o aplicație de vânzare cu amănuntul, cum ar fi cea a firmei Walgreens , pentru a căuta articole de vânzare și cupoane – în timp ce faceți cumpărături în magazin. Aplicațiile pot fi destul de utile în timpul călătoriei de cumpărare a unui client.De fapt, unul din doi utilizatori de aplicații se adresează acestora pentru a găsi informații despre o companie sau un produs sau chiar pentru a efectua o achiziție.

Flip parte este că aplicațiile pot fi, de asemenea, abandonate imediat după această tranzacție. Treizeci și opt la sută dintre cei chestionați au afirmat că este probabil să descarce o aplicație atunci când este necesară efectuarea unei achiziții. Odată ce au terminat această achiziție, cu toate acestea, jumătate vor dezinstala aplicația descărcată și vor continua.

Deci, ce a fost despre o aplicație care a atras utilizatorii în primul rând? Cum pot mărcile să se asigure că aplicațiile lor nu sunt folosite doar o singură dată, ci din nou și din nou?Răspunsul este simplu: demonstrați valoarea și utilitatea aplicației dvs.

Mărcile pot evita pierderea în ceața aplicației, dacă acestea oferă o valoare clară. De exemplu, Sephora și-a îmbunătățit experiența de cumpărături în magazin printr-o aplicație care permite cumpărătorilor să scaneze toate produsele pentru informații suplimentare. Brandul oferă, de asemenea, preluarea în magazin a articolelor achiziționate online. Sephora trimite un mesaj clar că înțelege ce vor clienții săi în timpul fiecărui micro-moment al călătoriei lor de cumpărare.

Luați măsuri: Faceți valoarea aplicației dvs. clară

Utilizatorii de aplicații au nevoie de un stimulent să se reangajeze cu o aplicație pe care au abandonat-o. Există și modalități de a atrage utilizatorii de aplicații înapoi la marca dvs. Treizeci la sută dintre cei chestionați în cercetarea noastră declară că vor începe din nou să folosească o aplicație dacă li se oferă o reducere pentru o achiziție și aproape un sfert de utilizatori ai aplicației s-ar întoarce dacă au primit conținut exclusiv sau bonus.Acest lucru este valabil mai ales pentru categoriile de călătorii și de vânzare cu amănuntul: Cei chestionați au spus că vor utiliza din nou o aplicație de călătorie (40%) sau cu amănuntul (47%) dacă vor primi o ofertă de reducere sau cupon.

Drivere de reangajare pentru utilizarea aplicațiilor

Sursa: Google / Ipsos, Perspective privind marketingul aplicațiilor mobile: modul în care consumatorii găsesc cu adevărat și utilizează aplicațiile dvs. (SUA), mai 2015.

Anunțurile de implicare în aplicații mobile pot contribui la reamintirea utilizatorilor cu privire la valoarea aplicației dvs. și la returnarea acesteia la aplicația dvs. Să presupunem că cineva este pe cale să participe la un maraton și are nevoie de o pereche de pantofi de alergat, așa că ea caută „pantofi de alergare pentru femei”. După cum se dovedește, are deja o aplicație de cumpărături instalată pe smartphone-ul ei, pe care o găsea în vara anului trecut, pentru a găsi un sacou ușor de alergat. Aceeași aplicație ar putea ajunge la ea printr-un anunț de implicare în aplicații mobile (în căutare și afișare), reamintindu-i prezența și avertizând-o cu privire la o reducere pentru pantofii de alergat.

Un alt mod de a ajuta oamenii să găsească ceea ce caută este prin adăugarea de linkuri adânci la anunțurile dvs. În acest fel, anunțul de implicare în aplicații mobile se leagă de cele mai relevante părți ale aplicației dvs. Utilizați aplicația pentru cumpărături pe care tocmai am menționat-o, de exemplu. O legătură profundă ar putea aduce acel maratonist direct la lista din interiorul aplicației pentru pantofi de rulare pentru femei.

În cele din urmă, angajându-vă publicul la momentul potrivit cu conținut relevant pentru aceștia, brandurile își pot păstra în viață conexiunea cu utilizatorii aplicației.

Linkuri profunde în cadrul anunțurilor de căutare pentru implicarea în aplicații mobile.

Re-angajarea utilizatorilor de aplicații de astăzi

Având în vedere numărul mare de aplicații disponibile pe piață, este mai dificil decât oricând să câștigați atenția utilizatorului aplicației. De aceea, aplicația dvs. trebuie să iasă în evidență de mulțime – atât în ​​interiorul, cât și în afara unui magazin de aplicații – astfel încât utilizatorii să o poată găsi și să o folosească din nou și din nou. Pentru a vă asigura că aplicația dvs. face reducerea, este important să arătați că aceasta are o valoare clară pentru utilizatorii dvs., mult peste descărcarea inițială a aplicației. Aceste constatări din cercetarea noastră pot ajuta compania dvs. să dezvolte strategii de marketing pentru aplicații mobile, care vor avea succes nu numai în atragerea, ci și în păstrarea unei audiențe care aduce o valoare extraordinară afacerii dvs.

Pentru mai multe informații, consultați studiul „Studii privind aplicațiile mobile pentru mobilitatea aplicațiilor: modul în care consumatorii găsesc cu adevărat și utilizați aplicațiile dvs.”, realizat de Google și de Ipsos MediaCT.

Metodologie: Google a colaborat cu Ipsos MediaCT la cercetarea personalizată pentru a descoperi informații despre comportamentul utilizatorilor de aplicații mobile, inclusiv descoperirea, achiziția, utilizarea și abandonarea aplicațiilor. În perioada 12-22 septembrie 2014, a fost efectuat un sondaj online de 8.470 de utilizatori de smartphone-uri cu vârsta cuprinsă între 18 și 64 de ani care au folosit aplicații smartphone în cele șapte zile anterioare sondajului, precum și aplicații din diferite categorii (divertisment, finanțe, jocuri, , retail, social, tehnic sau de călătorie) în ultimele 30 de zile.

9 Total Score
SmartPhone App Marketing

Serviciul face parte dintr-o Campanie Integrată de Marketing Digital Automatizat Campania cuprinde 10 servicii: SmartPhone APP Android & IOS, Push Notification, SEO Avansat, Social Media, Blogging, Facebook & Instagram, E-mail Marketing, SMS Marketing, Marketing Afiliat, Google Adwords.

Rezultate garantate
10
Rapiditatea rezultatelor
8
Targetare si Audiente personalizate
10
Scor conversie
8

Marketing Digital - WebSEM marketing online automatizat
Register New Account
Reset Password
Compare items
  • Total (0)
Compare
0