Promovare Facebook – Cum poti maximiza bugetul fara sa pierzi bani pe campanii eșuate?

Promovare Facebook

Promovare Facebook

Promovare Facebook – Iata câteva sfaturi super-eficiente pentru a te asigura ca ai captat publicul gata de cumparare pe Facebook.

  • Opțiuni de direcționare la nivel de locație, demografice, interese și comportament

În afara de popularitatea Facebook, ceea ce o face o platforma perfecta pentru a face publicitate este nivelul cu adevarat detaliat de direcționare pe care îl puteți atinge. Dupa ce configurați OBIECTIVUL CAMPANIEI dvs., puteți utiliza diferitele opțiuni de direcționare pentru a plasa pe opțiuni precise și asigurați-va ca afișați anunțurile dvs. publicului potrivit.

Iata câteva idei pentru opțiunile de direcționare care pot face apel la grupul de cumparători:

  • Direcționarea în funcție de locație: vizați prin cod poștal

Primul lucru pe care doriți să-l faceți, in legatura cu Promovarea pe Facebook este să setați o direcționare în funcție de locație, în funcție de regiunea în care vindeți proprietăți. Este important sa fiți precauți aici pentru ca nu doriți sa obțineți prea multă precizie ?Și ținta într-o rază de o mie de mile, deoarece oamenii se pot mișca din alte locații. Aș sfătui sa vizați codurile zip care se mută de obicei în locurile în care vândem, pe baza istoricului trecut de vânzare.

  • Vârsta de direcționare: vizați vârstele cele mai probabil sa cumpere
  • Direcționare demografică: direcționați după venit

Navigând la direcționarea detaliată> Demografice> Financiare> Veniturile va pot viza publicul pe baza cantității pe care o realizează. Acest lucru este foarte valoros pentru agenții imobiliari, deoarece determină adesea tipurile de proprietați pe care oamenii le pot cumpara.

  • Direcționarea în funcție de criterii demografice: direcționați statutul de proprietar la domiciliu

Direcționarea detaliată> Demografice> Pagina de pornire> Proprietatea de acasa va duce la trei opțiuni: cumparator de domiciliu pentru prima dată, proprietari de locuințe și chiriași. În funcție de tipurile de proprietăți pe care le vindeți, acestea vor fi extrem de utile în găsirea persoanelor potrivite.

  • Audiențe personalizate: Segmente de public

Dacă sunteți bun la locul de munca, probabil aveți o lista de persoane care au achiziționat recent. Cu Audiențe personalizate, Promovare Facebook,  poți încărca acea lista pe Facebook și apoi poti facepe  Facebook ceva magic pentru a găsi persoane asemănătoare (audiențe asemănătoare AKA) care sunt probabil gata să investească în proprietațile tale frumoase.

  • Direcționarea comportamentală: direcționați-i pe aceștia „Probabil să mișcați”

Promovare Facebook eficienta ! – Aceasta este probabil una dintre cele mai bune opțiuni, faptul ca Facebook vă permite sa vizați persoanele care sunt susceptibile de a se muta! Navigând la direcționarea detaliaăa> Comportamente> Profiluri rezidențiale, veți gasi opțiunea pentru persoanele care sunt „Probabil să se miște”.

Nu am nici o idee despre modul în care Facebook face aceste ipoteze, dar daca opțiunea este acolo, de ce să nu o folosiți?

In Rezumat -aici sunt câteva idei de direcționare pentru a va asigura că cheltuți banii în modul în care contează:

  1. Vizați prin cod poștal
  2. Ținta pe intervale de vârsta
  3. Ținta pe venit
  4. Vizați de proprietatea asupra casei
  5. Vizați un public interesant
  6. Vizați oameni „care se pot muta”
  • Adu proprietațile tale la viață cu ajutorul unui Video

Marketingul video este cu siguranță o tehnică insuficient utilizaăa in jocul imobiliar! În timp ce unii au început sa prindă, mulți consideră ca videoclipul este un mediu intimidant și provocator.

Cu toate acestea, nu trebuie sa fie!Potrivit unui grup de imobiliare din Australia, înregistrările cu un videoclip au primit 403% mai multe anchete decât cele fără!

Asta are sens, nu? Unii dintre voi ați descoperit probabil acest lucru cu greu, dar imaginile pot fi incredibil de înșelatoare! Și acest lucru nu este adevarat doar pentru dating online, ci și pentru imobiliare.

Videoclipul oferă o privire mai realistă asupra proprietații. Domnul Sales Team face un lucru impecabil la comercializarea proprietaților cu ajutorul unui videoclip. Nu numai ca face videoclipuri impresionante ale listelor lor, dar include și o față prietenoasă care oferă context și construiește încredere.

Daca doriți să faceți lucrurile cu un pas mai departe, încercați să creați un videoclip 360, care sa permită cumparatorului potențial să se deplaseze cu mouse-ul ca și cum s-ar afla în turul apartamentului și explorând pe cont propriu în persoana. Este incredibil! Consultați acest ghid din Wistia cu privire la modul de realizare a unui video imobiliar 360.

În cele din urma, când încărcați videoclipul în Managerul publicitar Facebook, asigurați-vă ca respectați specificațiile video recomandate, după cum se arată mai jos.

  • Utilizați anunțuri carusel pentru a afișa mai multe proprietați (sau mai multe camere într-o singură proprietate)

Daca nu sunteți familiarizați cu formatul anunțului Carusel al Facebook, familiarizați-vă! Acest format de anunț este perfect pentru orice industrie care are atracție vizuală, facând imobiliare candidatul perfect. Formatul de anunț de tip carusel permite în mod substanțial agenților de publicitate să afișeze o serie de imagini într-un format de tip catalog, astfel încât spectatorii să poata derula și să vizualizeze mai multe imagini sau înregistrări.

Consultați exemplul de la compania britanica Draft.ie de mai jos. Ei folosesc acest format de anunț pentru a afișa mai multe înregistrări publicului lor, doar în cazul în care unul dintre aceste locuri captează un ochi al cumparatorului. Este vorba de prinderea mai multor păsari cu o singura piatră, deoarece acest singur anunț are căi multiple de conversie.

Îmi place, de asemenea, ca Draft.ie enumerată- prețul, locația și numărul de dormitoare în fiecare postare, ceea ce mă aduce la urmatorul meu sfat …

  • Fiți transparenti în anunturile dvs.

Poate ca unul dintre cele mai provocatoare aspecte ale afacerii imobiliare este construirea încrederii. Când cineva face nu numai o decizie financiara imensa, ci și una personala, vrea să se asigure ca lucrează cu cineva de încredere.

Încrederea poate fi incredibil de greu de stabilit atunci când există atât de multe povești de groază legate de proprietați imobiliare, dar o modalitate de a face acest lucru este de a fi cât mai transparent posibil pentru a va asigura ca partenerii dvs. nu simt niciodata ca ar fi inșelați.

Când creați anunțurile dvs. Facebook pentru proprietăți imobiliare, arătați imagini realiste și fiți direct în copia dvs. de anunț. Spuneți consumatorilor exact ceea ce primesc înainte de a fi nevoiți să faăa clic, incluzând informații cum ar fi prețul, imaginile date, locația, numarul de dormitoare etc. în anunțul dvs. Facebook.

Boston Proper Real Estate face o treabă minunată la aceasta, oferind o descriere foarte detaliată cu toate proprietațile.Luați exemplul de mai jos în cazul în care aceștia informează publicul cu privire la prețul de închiriere, datele, locația, precum și ceea ce este inclus în lista acestora (caldură, apa, etc.).

  • Planificați-vă pentru a va aloca cheltuielile dvs. de anunț în timpul perioadelor de vârf

Daca vă aflați în jocul imobiliar, știti bine ca există luni de vârf când oamenii ies din hibernare cu bani în buzunarele lor gata sa cumpere. În timpul sezonului de vârf este ușor să renunțați la marketing deoarece sunteți ocupat cu alți potențiali cumparători. Cu toate acestea, aceasta este o mare greșeala – deoarece aveți o șansă mult mai bună de a vinde persoanelor potrivite pe Facebook în acest timp ocupat.

Pentru a face acest lucru, este esențial să planificț?i înainte și să plasați puțin mai mulți bani în spatele anunțurilor dvs. pentru a ajunge la un public mai larg înainte ca concurenții să le mature. Atunci când este cel mai bun moment pentru a vinde proprietați? Potrivit lui Zillow, se bazează pe modele meteorologice! „Pe piețele cu climă caldă ca Miami, fereastra magică începe în luna martie. Dar în locuri cu ierni dure ca Boston, așteptarea până la mijlocul SAU pâna la sfârșitul lunii aprilie este cel mai bun pariu „, spune Zillow.

Zillow a raportat, de asemenea, cum casele vândute de la mijlocul lunii martie până la mijlocul lunii aprilie se vând în jur de 15% mai rapid și cu 2% mai mult decât înregistrarile medii.

  • Utilizați mărturii și recenzii pentru a CAȘTIGA încrederea în serviciile dvs.

Am vorbit deja despre importanța câștigării încrederii, dar pe lângă faptul ca este transparent, există o alta modalitate de a câștiga încredere prin anunțurile dvs. Acest lucru vine sub forma de a lasa clienții dvs. fericiti sa vorbească.Aici avem marturiile clienților și comentariile clienților.

Imaginea de mai jos este de pagina de Facebook a agentului imobiliar din Salt Lake City, Dustin Brohm, unde puteți vedea ca nu a primit decât recenzii de cinci stele.

Dacă treceți și chiar citiți ceea ce spun unii dintre foștii săi clienți despre el, peretele tău de neîncredere se descompune instantaneu. Când expuneți oameni noi la marca dvs., este momentul potrivit pentru a arăta cât de mult alții iubesc să lucreze cu dvs.

  • Creați un anunt publicitar care apelează la un stil de viață

În cele din urmă, dar cu siguranță nu în ultimul rând: Acest lucru este de la sine înțeles, dar trebuie să vă asigurați că imaginile dvs. sunt absolut uimitoare!

Cei din domeniul imobiliar au de obicei acest lucru ca o știință și angajează fotografi profesioniști pentru a surprinde aspectul pe care îl fac. Asigurați-vă că alegeți imaginile de cea mai bună calitate pentru anunțurile dvs. și că ați apelat la un anumit stil de viață pentru a atrage potențialii cumpăratori.

Acest lucru poate fi incorporat și în copia dvs. de anunțuri, dar nu uitați ca întotdeauna primele impresii sunt totul! Daca puteți face apel la un stil de viața dorit prin imagini puternice, atunci aveți un cârlig clar pentru noi clienți.

Publicitatea Facebook pentru agenții imobiliari nu trebuie să fie o sarcină descurajanta. Luați aceste sfaturi, distrați-vă și urmariți-vă zborurile din piață!