Facebook ADS – Specificațiile și dimensiunile anunțurilor Facebook

facebook ads

Facebook ADS

Facebook ofera 10 obiective diferite pentru anunțurile dvs. Și toate acestea sunt valoroase pentru site-ul companiei dvs. și pentru prezența socială a mass-media.

Mai precis, acestea sunt cele 10 obiective pe care le puteți alege:

  • Clicuri pe site
  • Conversii de site
  • Angajarea postării paginii
  • Îmi plac paginile
  • Instalari de aplicații
  • Aplicația pentru aplicații
  • Conștientizarea locala
  • Raspunsuri la eveniment
  • Oferta cererilor
  • Vizualizari video

Sunt multe opțiuni pentru un singur anunț. Dar ele sunt destul de ușor de utilizat odata ce ați determinat ceea ce doriți din campania Facebook. La urma urmei, fiecare formular de anunț este denumit dupa obiectivul sau.

Este important sa rețineți ca dezvoltatorii de aplicații au un avantaj suplimentar în modelul publicitar Facebook.

Cu obiectivul „Instalari de aplicații”, aveți șansa de a obține mai multe conversii pentru aplicația dvs. doar prin afișarea pe Facebook.

Asta inseamna ca veti obtine produsul in fata unui nou potential client fara ca ei sa ajunga chiar pe site-ul dumneavoastra.

Chiar daca nimeni nu a mai auzit de dvs. înainte, puteți obține o conversie cu un singur clic. Este incredibil.

Dar și alte obiective ale anunțului au locul lor. Afirmațiile de oferta sunt excelente pentru promovare, minunatele videoclipuri lucreaza pentru implicarea pe termen lung, placile de pe paginile dvs. favorizeaza prezența dvs. în Facebook și conversiile site-urilor web se specializeaza în a face oamenii sa converteasca pe site-ul dvs.

Și alegerile tale nu se termina.

Diferite moduri de a afișa anunțurile dvs.

Cele mai multe obiective au diferite moduri în care puteți afișa anunțul dvs. real. Aceste subtipuri va permit sa personalizați exact ceea ce doriți sa spuneți și sa afișați, astfel încât sa puteți implica în mod eficient utilizatorii.

Cele mai multe obiective au aceleași subtipuri de anunțuri, iar câteva dintre ele sunt unice. Indiferent, le puteți folosi pe toate pentru a va promova afacerea.

  • Link-uri Facebook

Anunțurile de pe Facebook sunt ca și anunțurile PPC cu fotografii. Aveți câteva caractere pentru un titlu, un text și o descriere a link-ului. Apoi, puteți arunca o fotografie mare în mix pentru a atrage atenția utilizatorului.

Efectul este același ca și anunțurile PPC (care determina traficul catre site-ul dvs.) și ofera utilizatorilor șansa de a va accesa site-ul sau pagina dvs. Facebook pentru mai multe informații.

  • Link-uri instagram

În 9 aprilie 2012, Facebook a cumparat Instagram pentru un miliard de dolari .

Asta înseamna ca Facebook a primit toți utilizatorii Instagram – și o noua platforma de publicitate.

Anunțurile Instagram prezinta, de obicei, o fotografie patrata și o propoziție sau doua ca descriere. În mod surprinzator, puteți scrie mai multe pe un anunț Instagram decât un anunț pe Facebook (300 vs 145 de caractere).

Și, așa cum sugereaza și numele, anunțurile Instagram nu se afișeaza pe Facebook – arata doar pe Instagram, care este destul de mult o rețea mobila. (Are un site desktop, dar a fost inițial conceput ca o aplicație mobila.)

În ansamblu, este un anunț bun pentru promovarea afacerii dvs.

  • Caruselul Facebook

Caruselul Facebook este o modalitate prin care puteți afișa mai multe imagini într-un singur anunț.

Din pacate, are același aspect ca o prezentare de diapozitive, iar prezentarile de diapozitive au rate abstracte de finalizare. Deci, asta înseamna ca poți plati Facebook pentru un anunț care arata mai multe imagini de la compania ta, însa o mare majoritate a oamenilor nu se va deranja sa faca clic pe prima.

  • Link-uri de conversie

Conversiile de link-uri sunt axate pe transformarea utilizatorilor Facebook în clienții dvs. platitori.

Indiferent daca înseamna ca ai accesat pe cineva pe site-ul tau sau daca îi permiteți sa converteasca direct de pe Facebook, depinde de tine. Și aceasta este o posibilitate și mai mare, deoarece Facebook testeaza caracteristica „Cumparați”, care a fost în producție pentru puțin peste un an.

Dar, deocamdata, link-urile de conversie se concentreaza în special pe site-ul dvs.

  • Fotografii

Fotografiile sunt una dintre cele mai multe acțiuni pe Facebook. Probabil ca aveți cel puțin o duzina de fotografii pe cont propriu pe Facebook – dar acestea nu pot fi folosite pentru publicitate.

Tipul de anunțuri foto de pe Facebook este o modalitate excelenta de a va promova marca printr-un anunț care atrage ochii. Utilizatorii obțin o imagine a companiei, a produsului sau a marcii dvs. și pot sa va placa, sa comenteze sau sa va împartașeasca anunțul chiar mai mult!

Imaginile sunt stocate la 1200 x 900 cu un raport de 4: 3 pentru fluxul de știri, iar imaginile din coloana din dreapta trebuie sa fie 254 x 133 cu un raport de 1,9: 1. și, firește, imaginile nu pot avea mai mult de 20% text pe ele.

De asemenea, trebuie sa pastrați comentariile dvs. clare. Aveți numai 90 de caractere pentru a utiliza o chemare la acțiune sau pentru a atrage alte persoane sa interacționeze cu anunțul dvs.!

  • Text

Anunțurile numai pe baza de text reprezinta o modalitate accesibila și eficienta de a angaja clienții fara a le perturba experiența Facebook.

Din nefericire, asta înseamna ca trebuie sa concurezi cu fotografii mari și interesante de la concurenți.

În plus, anunțul dvs. merge în partea dreapta a fluxului de știri al publicului ținta, ceea ce reprezinta o destinație de plasare excelenta.

Ca toate celelalte subtipuri, totul depinde de ceea ce doriți sa realizați cu anunțul dvs.

  • Video

Anunțurile video reprezinta o modalitate excelenta de a menține utilizatorii angajați pentru o perioada lunga de timp.

Le puteți arata aproape orice, inclusiv un tur al facilitaților, cum faceți produsele dvs., interviuri cu personalul dvs. și materiale promoționale.

Dar exista un dezavantaj – oamenii nu urmaresc videoclipuri de pe Facebook foarte mult timp, conteaza o viziune dupa ce cineva a fost vizionat timp de trei secunde. Si chiar Și cu acea metric uȘor de realizat, videoclipurile Facebook au doar o rata de implicare de 3%.

Cu toate acestea, videoclipurile pot spori angajamentul cu 65% pentru anumite branduri, potrivit unui raport din 2012.

Așadar, depinde de dvs. daca doriți sau nu sa folosiți videoclipuri – însa trebuie sa știți ca este posibil sa nu funcționeze așa cum doriți.

  • Like la pagina

Articolele pentru pagini sunt modalitați excelente de a obține o mai buna urmarire pe Facebook.

Ele nu au aceleași rezultate directe ca obiectivele de conversie și de trafic ale site-urilor web, dar pot contribui la construirea unui public pentru afacerea dvs.

Apoi, puteți sa comercializați direct acel public pentru a le obține pe site-ul dvs. și cumparați.

În ceea ce privește canalul de vânzari, aprecierile de pagina se afla chiar în partea de sus. Dar trebuie sa începi undeva, nu?

  • Apps

Toate subtipurile de anunțuri orientate catre aplicații sunt în esența aceleași ca și alte formate de anunțuri.

Puteți afișa text, imagini și videoclipuri, dar toate sunt orientate spre aplicații.

Cea mai mare diferența pentru subtipurile de aplicații este ca utilizatorii pot instala aplicații direct de pe Facebook, ceea ce duce la taierea intermediarului site-ului dvs. Web.

  • Plasarea anunțului dvs.

Exista patru locații posibile pentru anunțuri, dar nu fiecare anunț poate merge în fiecare locație.

Locațiile sunt:

  • Mesaj mobil pentru știri
  • Feed de știri desktop
  • Coloana din dreapta a Facebook
  • Instagram

Toate aceste locații au stipulari diferite privind formatul anunțului. Dar daca acestea corespund obiectivelor dvs. pentru strategia dvs. de marketing social media, acestea sunt modalitați excelente de a contacta potențialii clienți.

  • Cum platiți Facebook

Ce trebuie sa știți înainte de a începe o campanie Facebook.

Facebook își folosește sistemul de anunțuri similar sistemului Google PPC – este o licitație.

Cu toate acestea, diferența este ca sistemul de licitare Facebook este automat, ceea ce înseamna ca nu aveți la fel de libertatea de a-l personaliza ca și cum ați fi o campanie Google.

Deci, creați un anunț, stabiliți un buget și începeți sa faceți publicitate conform unui program.

Apoi, Facebook liciteaza anunțul dvs. în raport cu alte persoane care vizeaza aceeași categorie demografica.

Puteti plati numai în limitele bugetului dvs. și puteți sa întrerupeți, sa modificați sau sa va opriți campania ori de câte ori doriți.

Totuși, aceasta nu are același nivel de control ca o campanie Google AdWords. Deci, daca sunteți genul de persoana care dorește sa aiba control complet asupra fiecarui detaliu al strategiilor dvs. de marketing, puteți gasi modelul publicitar al Facebook frustrant.

Asta nu înseamna ca nu este eficient – înseamna doar ca nu va place la fel de mult ca și alte platforme de anunțuri.

Specificațiile de facturare

Când faceți publicitate pe Facebook, nu sunteți facturat de fiecare data când cineva face clic pe anunțul dvs.

În schimb, sunteți taxat (a) pentru suma totala pe care ați cheltuit-o pentru anunțuri ori de câte ori ați atins limita de buget (sau „prag”).

Daca nu ați atins pragul, sunteți facturat lunar.

Aceasta înseamna ca puteți obține o factura lunara pentru mai multe campanii de anunțuri la sfârșitul lunii, în timp ce toate campaniile dvs. sunt înca difuzate.

Deoarece este mai complex decât sistemele standard PPC, este important sa țineți cont de secțiunea „Facturare” a tabloului de bord al agentului de publicitate. În acest fel, știți în permanența ce se întâmpla cu bugetul de marketing.

Utilizați anunțuri Facebook?

Daca nu, acum este cel mai bun moment pentru a începe!

Împartașiți aceasta informație cu persoanele din echipa dvs. de marketing, astfel încât toți sa poata face anunțuri Facebook pentru compania dvs.