User choice

Push Notification

Ce sunt notificările de tip push?

Notificările push sunt un canal de comunicare construit în fiecare dispozitiv mobil vândut astăzi.

Push notificări permite aplicațiilor să ajungă la utilizatorii cu mesaje scurte pe care utilizatorii pot sa raspunda la ele.

Trei lucruri de știut despre notificări push:

  1. Notificările Push sunt primulși adesea canal de comunicare cel mai important utilizat de aplicații
  2. Aproape toate aplicațiile majore utilizează notificări pushpentru tranzacții și reangajare.
  3. Tehnologia de notificare Push este o evoluție rapidăde la un simplu sistem de livrare mesaj la un mediu bogat și interactiv

Despre notificarile Push

Utilizatorii de azi au un timp de greu amintindu-aplicațiile pe care le-au chiar și pe dispozitivul lor. Notificările ajuta aceste servicii furniza informații în timp util și relevante pentru utilizatori, și în acest sens, stau partea de sus a minții

Un studiu recent a arătat că utilizatorii de dispozitive mobile primesc o medie de 63,5 notificări pe zi, cu cele mai multe notificări provenind de la aplicații de mesagerie și e – mail.

Push notification sunt, in esenta,  pur și simplu o modalitate de conectare a utilizatorilor la informațiile pentru care au optat pentru aplicații și servicii. Notificările cuprind aproape fiecare caz de utilizare este posibil și tipul de serviciu, inclusiv alte medii de comunicare, cum ar fi e-mail, SMS-uri, și VoIP.

Trei tipuri de bază de notificări: tranzactionale, de sistem și notificări pentru utilizator.

Notificări tranzacționale

Notificările tranzactionale sunt folosite pentru a notifica utilizatorii de evenimente. De exemplu, notificarea unui utilizator care un pachet a fost expediat sau că zborul este întârziat.

Notificări de sistem

Notificările de sistem sunt folosite pentru a spune utilizatorilor despre noile caracteristici ale produselor sau oportunități. De exemplu, notificarea unui utilizator al unui element nou produs, sau de un discount de vacanță.

Notificări utilizator

Notificările pentru utilizator sunt folosite pentru a notifica utilizatorii de mesaje noi de la prietenii lor, cum ar fi într-un e-mail sau aplicație pentru rețele sociale.

 

Cele mai bune practici

Mesaje permisiune și opt-in-uri

Un element cheie al notificărilor este faptul că utilizatorii trebuie să se înscrie pentru primirea acestora. Având în vedere cantitatea de notificări cei mai mulți utilizatori primesc, mulți utilizatori aleg să renunțați la primirea mai dacă nu există o valoare convingătoare pentru notificările.

Cel mai simplu mod pentru o aplicație pentru a maximiza rata înscrierii este de a explica valoarea de notificări înainte de fapt care ia determinat pentru permisiuni de notificare.

Utilizarea mesajelor permisiunea prealabilă pentru afișarea unui dispozitiv Cererile permisiune este cea mai bună practică deoarece permisiune Mesajele crește probabilitatea utilizatorii vor rămâne abonat la notificări împinge și valoare găsi în ele. Permisiunea Mesajele face trei lucruri:

  1. Inform un utilizator al valorii abona la notificări push.
  2. Captură intenția utilizatorului cu butoane, cum ar fi „Enable“ și „Nu, mulțumesc“.
  3. Declanșa o solicitare de permisiune, dacă utilizatorul indică intenția.

Dacă un utilizator respinge un mesaj permisiune, aplicația poate prezenta în continuare opțiunea  mai târziu, odată ce utilizatorul a implicat mai activ cu aplicatia.

Mesajul potrivit la momentul potrivit

Conform unui studiu recent , notificările pot fi frecvent considerate o întrerupere:

„Participantii au raportat ca mesaje de e-mail și aplicațiile mobile le-au întrerupt activitatile în aproape 50% din cazuri“

In ciuda acestor întreruperi, exista un volum mare de notificări relevante sau personale care chiar au efecte pozitive

„Primirea mai multor mesaje este corelata semnificativ cu accentuarea senzațiilor de a fi conectat cu alții … În general acest lucru implică faptul că, deși aceste servicii sunt uneori inoportune și copleșitoare, faptul că acestea ajută utilizatorii să păstreze legătura cu prietenii, familia și alții, pare să fie, de asemenea, un efect pozitiv.“

Programarea notificări joacă inteligent un rol important în creșterea probabilității unui utilizator să interacționeze cu o notificare, precum și îmbunătățirea experienței de ansamblu a utilizatorului. Notificări de mesagerie și aplicații de rețele sociale ar trebui să fie, în general, trimise imediat, în timp ce alte notificări sunt în mod frecvent cel mai bine amânată până când utilizatorul este mai puțin probabil să fie întrerupt.

Primirea mai multe mesaje este corelat semnificativ cu accentuarea senzațiilor de a fi conectat cu alte persoane.

Timpii de livrare optime pe categorii de aplicații, potrivit unui studiu OneSignal

Detalii tehnice

Platforma de suport și istorie

Push notificări au fost introduse inițial pentru dispozitive Android și iOS, în 2009, și-au extins rapid la alte platforme.

2009 – Apple a iOS și Google Android adăuga suport

2010 – Blackberry și Microsoft Windows Phone 7 suport add

2013 – Apple a anunțat că 7 miliarde de notificări sunt trimise la dispozitive iOS în fiecare zi

2016 – Apple a rostogolește adaosuri majore pentru a împinge capacitățile de notificare la iOS or cu iOS 10 de presă.

În timp ce toate platformele de notificare a sprijini primirea mesajelor scurte de la aplicații, unele platforme suporta caracteristici suplimentare, inclusiv sunete personalizate, imagini sau butoane contextuale din cadrul notificării în sine.

9 Total Score
Push Notification

Serviciul face parte dintr-o Campanie Integrată de Marketing Digital Automatizat Campania cuprinde 10 servicii: SmartPhone APP Android & IOS, Push Notification, SEO Avansat, Social Media, Blogging, Facebook & Instagram, E-mail Marketing, SMS Marketing, Marketing Afiliat, Google Adwords.

Rezultate garantate
10
Rapiditatea rezultatelor
8
Targetare si Audiente personalizate
10
Scor conversie
8

Marketing Digital - WebSEM marketing online automatizat
Register New Account
Reset Password
Compare items
  • Total (0)
Compare
0