Promovare Facebook – Actualizari – pe care nu vă permiteți să le pierdeți – ediția aprilie 2018

Promovare Facebook – Și iată-ne aici! Un alt an s-a terminat și aceasta este ultima actualizare Facebook … pentru 2017, bineînțeles!

Ați observat cât este lungă este postarea acum? Și că există o alta, aproape la fel de lungă, pentru actualizările din 2016?

Și toate acestea datorită tipilor de la Menlo Park, care continuă să creeze noi instrumente și funcții pentru a face anunțurile Facebook mai eficiente pentru afacerea dvs.!

Și această ultima lună a anului este foarte interesantă! Există atât de multe caracteristici noi care s-au derulat în decembrie, încât alegerea celor mai bune nu a fost ușoară.

Dar noi am făcut-o, bineînțeles, și sunteți la doar un click distanță de a descoperiri  ceea ce vă va face să aveți și mai mult succes în 2018.

Deci ce mai aștepți? Să începem!

Vinzi mașini? Asta e ceva important! Folosesti messenger pentru afacerea ta? În curând vei folosi aplicația pentru a iți mări vânzările! Ești un dezvoltator îndrăgostit de Augmented Reality? Pregătește-te să distrezi și mai mult prin crearea de filtre și multe altele!

Promovare facebook

Iată lista completă a actualizărilor din decembrie 2017 pentru anunțurile Facebook:

  1. Anunțuri dinamice pentru sectorul automobilelor
  2. Butoane pentru mesaje Click-to-WhatsApp în reclamele Facebook
  3. Mesajul de difuzare Messenger este în curs de testare
  4. FB își împărtășește principiile de publicitate
  5. FB dezactivează temporar un instrument care permite agenților de publicitate să excludă persoanele de culoare
  6. FB se îndreaptă spre un model local de vânzare pentru a oferi mai multă transparență asupra veniturilor
  7. Dezvoltatorii pot folosi acum platforma Facebook a AR și „World Effect”
  8. Facebook introduce Sound Collection
  9. Facebook Community Boost: Ajută la crearea de locuri de muncă și dobandirea de abilități digitale în SUA
  10. Facebook Social Good Forum: Anunțarea noilor instrumente și inițiative pentru  comunități, ca să se ajute reciproc

Și acum, să examinăm fiecare dintre ele!

Noi instrumente de descoperire pentru sectorul auto

Dacă lucrați în sectorul Automotive, știți totul bine: s-a schimbat modul în care oamenii cumpă vehicule. Creșterea mobilității a însemnat că utilizatorii folosesc acum internetul pentru a căuta mașini și intenția este creată înainte de a merge chiar la un dealer. Facebook a lansat două noi soluții pentru a vă ajuta să vă extindeți baza de clienți: reclame dinamice pentru anunțuri automate și actualizări noi pentru anunțuri.

Anunțurile dinamice Facebook pentru autoturisme permit producătorilor și distribuitorilor să încarce catalogul de vehicule cu detalii relevante, cum ar fi marca, modelul și anul. După ce ați creat catalogul, puteți genera dinamic un anunț unic pentru fiecare vehicul din inventar, fără a trebui să configurați fiecare anunț individual.

În acest fel, puteți să expuneți cel mai impresionant inventar publicului potrivit – îndreptându-i către paginile cu detalii ale vehiculului, la formularele de prezentare sau alte locuri relevante, pe baza intereselor și preferințelor pe care le-ați prezentat pe site-ul dvs., în aplicație sau în altă parte pe web.

Funcționează pe orice dispozitiv, astfel încât puteți să prezentați întotdeauna anunțul potrivit persoanelor potrivite, indiferent de device-ul pe care îl utilizează.

Programarea unei întâlniri sau a unui test drive prin intermediul anunțurilor Facebook pare complicată. Acesta este motivul pentru care Facebook a simplificat formularele anunțurilor pentru automobile, creând o experiență în aplicație care elimină necesitatea de completare a formularului.

Anunțurile automate pentru sectorul auto facilitează accesul utilizatorilor la informații de la dealeri, cum ar fi ofertele și prezentările. Persoanele sunt trimise la un formular care este pre-completat cu informațiile de contact relevante, cum ar fi adresa lor de e-mail.

Ei pur și simplu confirmă ce informații doresc să împărtășească cu dvs, și asta e un avantaj!

 Butoane de mesaje Click-to-WhatsApp în reclamele Facebook

Veste bună pentru agenții de publicitate care doresc să folosească WhatsApp în reclamele lor Facebook! Chiar dacă Facebook susține că nu au intenții să deschidă WhatsApp la anunțuri, au anunțat că vor lansa o unitate de anunțuri care va lega cele două platforme.

În curând, va fi posibil să adăugați un buton care va redirecționa utilizatorul la chat sau la un apel WhatsApp.

Facebook a confirmat că va începe testele în țările selectate, cum ar fi America de Nord și de Sud, Africa, Australia și majoritatea țărilor din Asia. Europa va fi probabil adăugată într-o etapă ulterioară, datorită legilor mai stricte privind protecția datelor existente acolo.

Mesajul de difuzare Messenger este în curs de testare

Ce se întâmplă dacă ați reușit să ajungeți la clienții dvs. prin trimiterea mesajelor difuzate prin Messenger?

Facebook a dezvoltat în mod intern „Messenger Broadcast” o interfață care permite companiilor să trimită mesaje în masă clienților lor.

Ei sunt într-un stadiu incipient de testare în acest moment, dar conform TechCrunch, interfața ar putea arăta astfel:

Puteți include un mesaj de întâmpinare, un titlu, un sutitlu și un apel la acțiune pentru utilizator, cum ar fi vizitarea site-ului web al companiei, solicitând un bot Messenger sau click pentru a trimite un răspuns prestabilit scris de companie.

Mesajele difuzate vor ajunge la toți clienții dvs.? Acest lucru nu este încă clar, deoarece din ceea ce pare, unii clienți ar putea fi accesați fără costuri pentru companii, dar, pentru a ajunge la ei, este necesar ca acestia să fie deja conectați cu afacerea dvs. înainte de a putea fi la curent cu actualizările!

FB iși distribuie principiile de publicitate

V-ați întrebat vreodată ce determină dezaprobarea anunțurilor Facebook?

Deși nu există un răspuns simplu la această întrebare, Facebook a împărtășit recent principiile publicității, pentru a vă ajuta să înțelegeți ce influențează deciziile lor atunci când vine vorba de aprobarea sau dezaprobarea anunțurilor dvs.

Aceste principii se concentrează pe punerea pe primul loc a oamenilor, importanța securității datelor, controlul îmbunătățit al ceea ce văd utilizatorii, transparența anunțurilor care sunt postate pe Facebook, politici publice mai stricte de interzicere a anunțurilor discriminatorii și ofensatoare, deschiderea către toate întreprinderile mici și mari, și efortul constant de a găsi ceea ce este relevant pentru utilizatori și funcționează în climatul de astăzi, aflat în continuă schimbare.

Rob Goldman, VP Ad Products, a scris acum câteva zile:

Revizuim proactiv multe anunțuri folosind instrumente automate și manuale și, în mod reactiv, atunci când utilizatorii ascund, blochează sau marchează anunțurile ca ofensatoare. Când examinăm un anunț, ne uităm la conținutul său, la direcționare, la pagina de destinație și la identitatea agentului de publicitate. S-ar putea să nu avem întotdeauna dreptate, dar scopul nostru este de a preveni și de a elimina conținutul care încalcă politicile noastre, fără a cenzura discursul public.

Acesta este un nou capitol al eforturilor recente ale Menlo Park de îmbunătățire a aplicării și transparenței în anunțurile Facebook, dar nu este singura pe care o avem în această lună. Însa continuați să citiți.

Facebook dezactivează temporar instrumentul de afinitate multiculturală

Să nu fiți surprinși dacă veți descoperi că nu puteți exclude „grupuri de afinitate multiculturală” în campaniile dvs. de anunțuri.

Afinitatea multiculturală oferă agenților de publicitate opțiunea de a afișa anunțuri persoanelor care aparțin grupurilor numite „afinități multiculturale”. Aceste grupuri (sau „segmente”) sunt alcătuite din persoane ale căror activități pe Facebook sugerează că ar putea fi interesate de anunțuri referitoare la comunitățile afro-americane, hispanici americani sau asiatici americani.

Marketingul multicultural este o practică obișnuită în industria de anunțuri. Există multe utilizări legitime pentru acest tip de marketing – de exemplu, agenții de publicitate ar putea dori să ajungă la anumite persoane folosind un conținut care să reflecte comunitatea cu care aceștia se identifică sau produse care sunt foarte cumpărate de o anumită comunitate. Organizațiile de advocacy ar putea dori să ajungă la oameni pentru a oferi oportunități, ca să le spună despre înscrierea în programe de tip healthcare.

Dar aceste opțiuni de publicitate ar putea fi, de asemenea, folosite pentru a discrimina persoanele din zone defavorizate ce țin de domiciliu, ocuparea forței de muncă și împrumuturi.

Acesta a fost expus de o investigație ProPublica care a dezvăluit cum Facebook nu și-a respectat promisiunea de a respinge anunțurile discriminatorii privind locuințele. Au cumpărat un anunț fals în categoriile de locuințe din Facebook, vizând membrii Facebook care căutau o casă și au exclus pe oricine părea a fi afro-american, asiatico-american sau hispanic.

Anunțul a fost aprobat și a început o reacție în lanț care a escaladat la Congresul de la Washington DC și a condus la dezactivarea opțiunii.

Într-o scrisoare de 12 pagini adresată conducătorului grupului parlamentar al persoanelor de culoare Cedric Richmond,  Sheryl Sandberg, Facebook COO spune:

Deși marketingul multicultural este utilizat în mare măsură și există multe utilizări legitime ale acestui tip de marketing, există riscul privării anumitor grupuri etnice de la produse sau servicii, în special în domeniul imobiliar și al împrumuturilor. Până când ne putem asigura mai bine că instrumentele noastre nu vor fi utilizate în mod necorespunzător, dezactivăm opțiunea care permite agenților de publicitate să excludă segmentele de afinitate multiculturală de public pentru anunțurile lor.

La Menlo Park se iau măsuri pentru a se asigura că atunci când – sau dacă – acest lucru va fi activat din nou, nu va duce la practici discriminatorii.

Facebook se orientează către un model de vânzare locală

Există un al treilea pas pe care Facebook îl ia în direcția transparenței, în acest caz asupra veniturilor asociate cu vânzările sprijinite local.

Facebook a anunțat că se îndreaptă spre un model local de vânzare – în termeni simpli, veniturile publicitare susținute de echipele locale nu vor mai fi înregistrate de sediul lor internațional la Dublin, ci vor fi înregistrate de compania lor locală din țara respectivă .

Credem că trecerea la o structură locală de vânzare va oferi mai multă transparență guvernelor și factorilor de decizie din întreaga lume care au cerut o mai mare transparență asupra veniturilor asociate cu vânzările sprijinite local în țările lor.

Spune Dave Wehner, Chief Financial Officer la Facebook.

Încă nu este clar dacă acest lucru va afecta în vreun fel agenții de publicitate, dar vă vom ține la curent!

Dezvoltatorii pot folosi acum platforma Facebook AR

V-ați întrebat vreodată cum puteți utiliza realitatea augmentată pe Facebook? N-o mai faceți!

După ce a testat AR Studio Now în versiune beta, nepermisa utilizatorilor, Facebook lansează platforma în versiune beta deschisă, permițând creatorilor (mărci, editori, artiști și dezvoltatori) să-și testeze funcționalitățile și să contribuie la crearea unui instrument și mai puternic, care construiește cadre animate și experiențe interactive AR.

Vrei să afli mai multe? Beta este lansată treptat, poți vedea aici !

Facebook introduce Sound Collection

Mai multe vesti minunate vin dacă sunteți creator de content!

După ce a lansat aplicația Facebook Creator, un instrument care vă permite să creați și să gestionați videoclipuri originale, să mergeți live cu emisiuni personalizate și să vă conectați cu comunitatea dvs., Facebook a introdus Sound Collection , oferindu-vă acces la mii de piese audio de înaltă calitate și efecte sonore din întreaga lume pentru a vă îmbogăți videoclipurile.

Aceste sunete sunt deținute de Facebook și sunt gratuite și clare putând a fi utilizate în toate videoclipurile pe care le creați și le partajați pe Facebook și Instagram.

Această caracteristică este încă în proces de lansare în prezent, însă va fi disponibilă tuturor creatorilor până la sfârșitul anului, deci accesați aici !

Comunitatea Facebook Boost 2018

Dacă lucrați pentru o companie mică, vă puteți lupta pentru a vă atinge obiectivele într-o lume digitală din ce în ce mai complicată.

Dacă locuiți în SUA, Facebook v-a acoperit prin introducerea programului comunitar Boost, care va vizita 30 de orașe din SUA în 2018, inclusiv Houston, St. Louis, Albuquerque, Des Moines și Greenville, Carolina de Sud. Facebook va colabora cu organizațiile locale pentru a oferi abilități digitale și instruire pentru persoanele care au nevoie de muncă, pentru a sfătui antreprenorii cum să înceapă și pentru a ajuta companiile locale și organizațiile non-profit existente să profite la maximum de pe Internet.

Facebook va vizita 30 de orașe din SUA în 2018 și puteți să  împărtășiți povestea dvs. la facebook.com/tellcommunityboost . Dacă doriți să aflați mai multe despre modul în care Facebook Community Boost vă poate ajuta pe oamenii din orașul dvs., faceți clic aici.

Forumul de Bunăstare Socială Facebook: Instrumente noi pentru ajutor reciproc

Sunteți o organizație non-profit, dar nu aveți expertiza pentru a vă atinge obiectivele pe Facebook?Vestea următoare este pentru dvs. atunci!

Facebook a lansat programul Mentorship and Support , un nou produs care leagă persoanele care ar putea avea nevoie de sprijin și sfaturi pentru a-și atinge obiectivele cu oameni care au expertiza și experiența de a ajuta.

Discipolul și mentorul sunt corelați de o organizație parteneră nonprofit și lucrează printr-un program pas cu pas pe Facebook dezvoltat de organizația non-profit și adaptat nevoilor mentorului.

Acest produs este disponibil numai persoanelor cu vârsta peste 18 ani. Mentorii sunt verificați de organizațiile partenere înainte ca aceștia să fie corelați cu persoane cu funcții de conducere, iar oamenii pot raporta problemele la Facebook dacă acestea apar.

În cadrul forumului Bunăstare Socială, în data de 29 noiembrie, Facebook a anunțat o serie de noi inițiative pentru comunități și colectori de fonduri.

Mark Zuckerberg însuși a dat vestea că onorariile non-profit au fost eliminate, deci de acum încolo, 100% din donații făcute prin plăți Facebook către organizații non-profit vor merge acum direct la acele organizații. Asta nu e tot, a fost creat un fond anual de 50 de milioane de dolari pentru anul 2018 pentru a ajuta comunitățile să se recupereze în urma dezastrelor prin contribuții directe.

O altă veste bună pentru agenții de publicitate este faptul că Facebook extinde domeniul de acoperire al instrumentelor nonprofit de strângere de fonduri (inclusiv butoane pentru donații și organizații nonprofit pentru strangeri de fonduri) pentru a permite oamenilor să strângă bani pentru organizațiile nonprofit.

Instrumentele sunt acum disponibile în Regatul Unit, Irlanda, Germania, Franța, Spania, Italia, Polonia, Olanda, Belgia, Suedia, Portugalia, Danemarca, Norvegia, Austria, Finlanda și Luxemburg.

Un alt pas în direcția de a ajuta ONG-urile în atingerea obiectivelor lor este crearea API-ului de strângere de fonduri , ajutând organizațiile non-profit să sincronizeze toate activitățile de strângere de fonduri și Facebook pentru a avea o imagine agregată asupra tuturor activităților lor. Iată cum funcționează:

Fundraisers API

Posted by Facebook on 28 Noiembrie 2017

Și iată-ne ajunși aici! Gata cu acest an! E timpul să ne gândim la 2018 acum!

Ce ni se pregătește pentru noul An? Ei bine, avem niște sugestii, dar nu putem să vă stricăm surpriza … ar fi mai bine să stați liniștit! Între timp, puteți trece prin actualizările anterioare și puteți verifica dacă ați pierdut ceva. Tot anul 2017 este colectat mai jos. ?

Ne vedem in ianuarie si Sarbatori fericite! ?


Top Facebook Updates – Noiembrie 2017

Ce se întâmplă la Menlo Park în cea mai aglomerată lună a anului? Să începem cu câteva cuvinte de la David Wehner, CFO la Facebook:

În trimestrul 3, prețul mediu pe anunț a crescut cu 35%, iar numărul de afișări de anunțuri difuzate a crescut cu 10%, determinat în principal de anunțurile de tip feed pe Facebook și Instagram. Aș observa că, în comparație cu anul trecut, prețul este un factor mult mai important al creșterii veniturilor noastre din anunțuri „.

Ce înseamnă asta pentru noi? Fii răbdător, vom reveni la asta

Iată lista celor mai importante actualizări pentru această lună!

  1. Facebook raportează rezultatele din Trimestrul III 2017
  2. Actualizarea eforturilor privind transparența și autenticitatea publicității
  3. Noi caracteristici pentru grupuri și pagini pentru a construi comunități
  4. Verificați domeniile din Managerul de Afaceri
  5. Facebook lansează oficial aplicația mobilă, site educațional pentru creatorii de videoclipuri
  6. Facebook adaugă noi instrumente pentru a facilita accesul agenților de publicitate la nivel internațional
  7. Facebook returnează agenții de publicitate pentru anunțurile video mobile scoase din vedere

Să aruncăm o privire mai apropiată!

Facebook raportează rezultatele din Trimestrul III 2017

Rezultatele din trimestrul 3 ale companiei sunt deja publice și în timp ce există o creștere obișnuită a tuturor cifrelor, să ne ocupăm individual de agentului de publicitate:

  • Acum există 6 milioane de agenți de publicitate (plus 2 milioane pe Instagram), în martie 2016 au existat 3 milioane
  • 88% din anunțuri sunt acum și pentru mobil
  • Venitul mediu pe utilizator (ARPU) a crescut în fiecare regiune
  • Optimizarea difuzării anunțurilor pentru a obține rezultate bune pentru agenții de publicitate va fi punctul central

Se pare că numărul de anunțuri distribuite va crește, deoarece vor atrage mai mulți utilizatori iar aceștia vor petrece mai mult timp pe site, dar principalul nucleu al veniturilor vor fi prețurile mai mari ale anunțurilor, compensate de o livrare mai sofisticată a anunțurilor.

Dacă vreți să intrați în detalii, Financials sunt aici și transcrierea apelurilor este aici.

Ce inseamna acest lucru pentru agentii de publicitate? În primul rând, produsele precum povestirile din Instagram au aproape dublul numărului de utilizatori ai Snapchat deși nu sunt chiar un produs de bază pentru Instagram și Facebook.

Agenții de publicitate trebuie să se afle că Facebook + Instagram, atrage mai mulți utilizatori zilnic decât oricând și aceștia petrec mai mult timp pe site. Dacă prețurile mai mari ale anunțurilor sunt un motiv de a merge în altă parte, vă garantez că aceasta nu este o opțiune.

Pe de altă parte, publicitatea pe Facebook devine din ce în ce mai complexă, iar agenții de publicitate vor trebui să se afle în vârful ierarhiei, dacă prețurile anunțurilor au crescut cu 35% pe an.

Agenții de publicitate vor avea nevoie să apeleze la fiecare truc pe care-l cunosc pentru a reuși sa ramână competitivi (și asta înseamnă un viitor luminos pentru AdEspresso), platforma nativă de anunțuri Facebook este acum prea complexă pentru utilizatorul mediu.

De asemenea, au fost zilele în care prețurile au fost atât de mici încât puteai angaja pe cineva pentru a-ți crea câteva anunțuri, insă acum aveți nevoie de urmărire, raportare și benchmarking pentru a vă asigura că obțineți o conversie bună.

Comunitatea noastră continuă să crească și afacerea noastră merge bine.
Dar nimic din aceste lucruri nu contează dacă serviciile noastre sunt folosite în moduri care nu aduc oamenii mai aproape. Suntem serioși în prevenirea abuzurilor pe platformele noastre. Investim atât de mult în siguranță, încât ne va afecta rentabilitatea. Protejarea comunității noastre este mai importantă decât maximizarea profiturilor noastre „Mark Zuckerberg, fondator Facebook și CEO.

Reanalizarea eforturilor privind transparența și autenticitatea publicității

Dacă sunteți la curent cu evenimentele recente (și sunt sigur că sunteți!), Probabil că știți că Facebook lucrează în prezent la îmbunătățirea transparenței publicității.

Utilizatorii, nu prea surprinzător, s-au plâns de claritatea anumitor anunțuri, în special de cele politice și cele care implică conținuturi de marcă.

” Transparența ajută toată lumea, în special grupurile politice de supraveghere și reporterii, să pastreze agenții de publicitate responsabili pentru cine spun ei că sunt și ce spun ei pentru diferite grupuri „.
– Rob Goldman, VP al anunțurilor de pe Facebook.

Deci, care sunt aceste îmbunătățiri? Ei bine, începând cu luna viitoare, oamenii vor putea face clic pe „Afișați anunțuri” pe o pagină, care probabil va fi adăugată ca o filă nouă și veți vedea toate anunțurile care rulează pe o pagină de Facebook, Instagram și Messenger – indiferent dacă persoana este sau nu în publicul țintă vizat pentru anunț.

Va fi o mare valoare cu siguranță, deși unii agenți de publicitate sunt puțin îngrijorați de acest lucru.
În măsura în care am putut înțelege, oricum, se pare că oamenii vor putea decide în setările de pagină dacă vor să adauge tab-ul sau nu.
Testul va începe în Canada și va fi extins în SUA până în această vară, afișând doar anunțurile active și care rulează momentan.

Ce informații vor fi distribuite despre un anunț?

  • În primul rând, anunțul va fi inclus într-o arhivă care poate fi căutată, care, după ce va fi plină, va acoperi o perioadă de patru ani – începând cu data lansării arhivei de către FB.
  • Furnizați detalii privind sumele totale cheltuite.
  • Furnizați numărul de afișări livrate.
  • Furnizați informații demografice (de exemplu, vârsta, locația, sexul) despre publicul pe care au ajuns anunțurile.

De asemenea, tipul campaniei din dreapta (nu plasarea) a fost depreciat! De ce? Acesta a fost singurul tip de anunț care nu avea nevoie de o pagină pentru a fi publicat, prin urmare ar putea provoca neînțelegeri și bloca claritatea anunțului.

Noi caracteristici pentru grupurile care construiesc comunități

Grupurile devin cu siguranță unul dintre nucleele principale ale întregii platforme Facebook.Facebook le împuternicește în mod activ, oferind administratorilor tot mai multe caracteristici și funcționalități

Un lucru important este că grupurile devin „mici comunități”, unde toți membrii se cunosc, împărtășesc opiniile și găsesc interese comune. De aceea, posturile și sondajele de bun venit sunt acum disponibile.

Administratorii grupului au acum posibilitatea de a primi cu căldură toți noii membri ai comunității, care le etichetează în mod automat și de a crea sondaje în interiorul grupurilor lor, pentru a înțelege mai bine obiceiurile membrilor:

De asemenea, sunt disponibile insigne pentru administratorii de grup, moderatori și noi membri, astfel încât toată lumea să înțeleagă cu ușurință rolurile de grup!

Nu în ultimul rând, noi controale sunt acum disponibile pentru administratori: știm lupta de a gestiona o comunitate în creștere! Perspectivele (personalizate) despre postările de programare și care sunt cele mai bune ore de postare pentru a obține un angajament mai mare vor fi cu adevărat prețioase pentru liderii de grup:

Testați deja aceste funcții pentru grupurile noastre și sunt absolut minunate!

De asemenea, sondajele sunt acum disponibile și pentru Pagini ! Caracteristica este similară cu sondajele Instagram Stories, deci este limitată la două răspunsuri posibile.

Aceasta este o valoare excelentă pentru administratorii de pagini, deoarece le permite să colecteze feedback-ul prețios de la utilizatorii lor, precum și să aibă mai multă implicare, fără a le cere să facă altceva decât să atingă un buton. În viitor, probabil că și sondajele vor oferi noi perspective despre utilizatori și despre interesele acestora!

Verificați domeniile din Managerul de afaceri

Întreprinderile își pot verifica domeniile online pentru a revendica dreptul de proprietate asupra conținutului lor. Acest lucru este, de asemenea, foarte important, deoarece se integrează perfect cu eforturile active ale Facebook de a actualiza transparența publicității.

Verificarea domeniului în Managerul de Afaceri oferă o modalitate ușoară pentru companii de a-și verifica domeniile fără a fi nevoie să editați etichetele de marcare Open Graph pe site-urile lor.

Verificarea domeniului acceptă protecția și integritatea conținutului dvs. pentru a vă asigura că acesta nu este prezentat greșit (sau furat).

Domeniile vor fi adăugate Managerului dvs. de Afaceri ca un bun, oferindu-vă securitate suplimentară pentru conținutul dvs. De asemenea, puteți să vă atribuiți paginile în Managerul de afaceri domeniilor lor verificate respective, precum și să distribuiți aceste domenii partenerilor și colegilor de încredere.

Facebook lansează oficial aplicația mobilă, site educațional pentru creatorii de videoclipuri

Facebook lansează o aplicație proprie pentru creatorii de videoclipuri pentru a-și gestiona direct canalele de pe platformă.

Versiunea iOS se lansează la nivel global în această săptămână pentru toate paginile și conturile individuale, deși versiunea Android nu va fi disponibilă decât atunci când „în lunile următoare”.

Aplicația Facebook Creators este concepută pentru a ușura creatorii să își gestioneze canalele video pe Facebook și, prin urmare, este mai probabil ca creatorii să încarce videoclipuri în rețeaua socială, deoarece, după cum deja știm, FB își propune să crească veniturile pentru anunțurile video.

Creatorii pot folosi aplicația Facebook Creators pentru a îmbunătăți calitatea producției videoclipurilor lor live, pentru a gestiona comentariile și mesajele de la utilizatori, pentru postarea articolelor pe Facebook și Instagram în același timp și pentru a analiza performanțele videoclipurilor lor

Aplicația Facebook Creators conține un kit de creație live, astfel încât creatorii să poată adăuga intros, outros și cadre grafice pentru a-și face transmisiunile Facebook Live să arate mai oficiale;kitul include, de asemenea, autocolante personalizate pe care telespectatorii pot interacționa cu vizionarea fluxului.

Toate mesajele primite prin Facebook, Instagram și Messenger vor fi stocate într-o filă comunitară, permițând administratorilor să examineze și să răspundă într-un singur loc în loc de trei. Creatorii pot folosi camera aplicației din aplicație pentru a crea fotografii și clipuri video utilizând filtrele și cadrele de agendă Facebook de tip Snapchat și le pot posta în articolele de pe Facebook.

În final, o filă Insights va afișa analize pentru paginile, videoclipurile și publicul creatorilor!

Facebook adaugă noi instrumente pentru a facilita accesul agenților de publicitate la nivel internațional

Patru instrumente noi sunt acum disponibile pentru ca brandurile să găsească și să vizeze oameni din întreaga lume!

Cele patru caracteristici noi acoperă o opțiune de raționalizare a campaniilor care vizează publicul care vorbesc limbi diferite în funcție de instrumentele care pot fi utilizate pentru a găsi segmente de public care pot fi în multe locuri diferite.

În timp ce noile caracteristici ale Facebook sunt menite să ajute mărcile să-și intensifice afacerile pe plan internațional, scopul lor este, de asemenea, să ajute afacerile internaționale ale Facebook, desigur. În timp ce 88% din publicul lunar al Facebook este în afara SUA și Canada, aproximativ jumătate din veniturile sale din anunțuri – 48% – provin din anunțuri direcționate către persoane din SUA și Canada! Pentru a închide acest decalaj, Facebook trebuie să ajute agenții de publicitate să își depășească campaniile în altă parte:

  • Dynamic Language Optimization 
    Prin această nouă funcție numită optimizare în limbaj dinamic, agenții de publicitate pot configura o singură campanie care conține text în mai multe limbi (în timp ce în trecut ar fi trebuit să își editeze campaniile după publicare sau să creeze campanii diferite) și Facebook va afișa automat versiunea care corespunde la limba preferată a fiecărui membru al publicului, așa cum este stabilită în profilurile lor Facebook.
  • Public Multicountry Lookalike 
    În sfârșit, Facebook ne permite să creăm LAL care se întinde pe mai multe țări (sau, de asemenea, pe regiuni). Înainte, trebuia să creați câte un Lookalike pentru fiecare țară și aceasta a fost cu siguranță o mare durere! 
  • Direcționarea în funcție de multitudine 
    Uneori, brandurile nu cunosc care sunt orasele pe care doresc sa le vizeze. Ei știu doar dimensiunea orașelor pe care doresc să le vizeze. Acum, în schimb, prin direcționarea în funcție de multitudine, brandurile pot specifica nivelul populației orașelor pe care doresc să le atragă și Facebook va direcționa automat campania către oameni din orașele care se încadrează în acest parametru!
  • Vizualizarea publicului internațional 
    Caracteristicile anterioare sunt bune pentru branduri care au cel puțin o idee despre publicul internațional pe care doresc să-l atragă cu campaniile lor. Dar unele mărci se află încă în căutarea acestui parametru. Prin urmare, Facebook lansează un instrument fundamental pentru a il afla! Utilizând Cross-Border Insights Finder, brandurile pot alege țara principală pe care doresc sa se axeze, industria de afaceri și obiectivul campaniei. Atunci, Facebook le va afisa o listă de țări în care agenți de publicitate similari au avut succes, în funcție de gradul de conversie din aceste țări, de costul relativ al publicității  și de competitivitatea piețelor de anunțuri respective!

Facebook returnează fondurile agențiilor de publicitate pentru anunțurile video mobile eliminate

Este posibil să fi observat ceva „ciudat” în contul dvs. de anunțuri în ultimele zile și, de asemenea, plăcut în același timp! Facebook restituie fondurile unor agenți de publicitate deoarece, datorită unor erori din aplicația Android, au fost redate videoclipuri (inclusiv anunțuri) fara a fi vizualizate. Compania a informat agenții de publicitate afectați că vor primi puncte bonus echivalente costurilor acestor anunțuri. Un purtător de cuvânt al Facebook a confirmat erorile și rambursările de luni.

Prima eroare a afectat videoclipurile încărcate pe site-ul mobil al Facebook.

Când cineva se află pe Facebook pe mobil, videoclipurile ar trebui să înceteze redarea atunci când acea persoană se se îndreaptă către alt conținut. Însă unele videoclipuri, inclusiv anunțurile, au continuat să fie redate în fundal, după ce o persoană s-a deplasat sau a trecut la o altă filă din browser-ul dispozitivului.

A doua eroare a afectat videoclipurile încorporate în Articolele Instant.

Pentru persoanele care vizualizează articolele Instant prin aplicația Android din Facebook în timp ce utilizează o conexiune lentă la internet, videoclipurile redacționale și anunțurile video incluse în articol pot dura mai mult timp pentru a fi încărcate, ceea ce face o persoană să se deplaseze înainte de încărcarea videoclipului. Când se întâmplă acest lucru, aplicația Facebook ar trebui să încarce video în fundal, dar să nu o redea până când  persoana revine asupra clipului. Cu toate acestea, eroarea a afectat videoclipurile care au fost încărcate mai mult de o secundă, ceea ce le-a determinat să se redea odată încărcate, chiar dacă acestea nu mai erau la vedere.

În ciuda faptului că Facebook a afirmat că aceste erori au afectat doar câțiva agenți de publicitate, cred că aceste restituiri reprezintă o mare dovadă a credibilității și eforturilor Facebook și este o acțiune foarte apreciată, cu siguranță!

Asta-i tot! Să examinăm împreună aceste actualizări:

  1. Facebook raportează rezultatele din Trimestrul III 2017
  2. Actualizarea eforturilor privind transparența și autenticitatea publicității
  3. Noi caracteristici pentru grupuri și pagini pentru a construi comunități
  4. Verificați domeniile din Managerul de afaceri
  5. Facebook lansează oficial aplicația mobilă, site educațional pentru creatorii de videoclipuri
  6. Facebook adaugă noi instrumente pentru a facilita accesul agenților de publicitate la nivel internațional
  7. Facebook rambursează agenții de publicitate pentru anunțurile video mobile scoase din vedere

Ai pierdut vreo actualizare în acest an? Continuă să citești, avem 11 luni acoperite!


Top Facebook Updates – octombrie 2017 Edition

Sunteți gata să descoperiți cele 7 actualizări Facebook despre care trebuie să știți în octombrie 2017? Continuați să citiți, iată întregul meniu:

  1. Facebook oferă mai multe moduri de a gestiona rezultatele offline
  2. Facebook a adăugat mesajul Obiectiv pentru anunțurile Facebook
  3. Facebook oferă în prezent posibilitatea de a personaliza ecranul de mulțumire al formularului dvs.
  4. Facebook a lansat modele noi și îmbunătățite de Canvas
  5. Facebook testează noi opțiuni personalizate pentru a vă îmbunătăți direcționarea: timpul petrecut și distribuirea de link-uri
  6. Facebook oferă acum posibilitatea de a crea segmente de public personalizate în funcție de utilizatorii care s-au implicat în evenimentele dvs.
  7. Facebook tocmai a lansat Fundraisers

Interesant? Să săpăm mai adânc!

Facebook Update # 1: Mai multe moduri de a gestiona rezultatele offline

Vești bune! Prima actualizare Facebook de pe lista noastră îmbunătățește urmărirea și direcționarea! Direcționarea și urmărirea pe Facebook devin din ce în ce mai bune: măsurătorile bazate pe oameni, în combinație cu pixelul și posibilitatea de a crea o mulțime de tipuri diferite de segmente personale, oferă agenților de publicitate un set întreg de informații detaliate despre public și acțiunile acestora

Cu toate acestea, comercianții care consideră că prezența online este un element fundamental al afacerii lor sunt, de asemenea, conștienți de importanța măsurării impactului campaniilor lor asupra achizițiilor offline, inclusiv a vânzărilor în magazine și a rezervărilor telefonice.

Ajungeți la clienți care au achiziționat offlin

Agenții de publicitate pot acum crea segmente de public personalizate din conversile offline, inclusiv persoanele care au cumpărat offline anterior. Reînnoirea dinamică a clienților pe baza acțiunilor „offline” este foarte importantă și vă va oferi o gamă noua de posibilități și informații detaliate (și, în special, mai complete!) despre campaniile dvs.!

Ajungeți la clienții care au vizitat Magazinul dvs.

Așa cum am menționat, simpla prezență online nu este suficientă uneori și de aceea monitorizarea traficului „la picior” pentru a stoca locațiile rămâne o prioritate în majoritatea cazurilor.

Vizitarea locațiilor magazinului are un rol important aici iar experiența poate fi utilizată și rafinată pentru persoanele care permit servicii de geolocație pe dispozitivele lor.

Crearea de acțiuni locale va fi disponibilă publicului personalizat, ceea ce înseamnă că agenții de publicitate vor putea crea conținut mai relevant pentru publicul lor!

Ce aș putea face pentru a ajuta agenții de publicitate și pentru a îmbunătăți calitatea și relevanța anunțurilor pe care le văd pe Facebook? Utilizați secțiunea „Preferințe de anunțuri”!

Dacă doriți să citiți mai multe, iată ce afirmă Facebook despre urmărirea acțiunilor offline

Facebook Update # 2: Obiectivele mesajelor pentru anunțurile Facebook

Dacă doriți să aveți conversații deschise direct cu clienții, Facebook tocmai lansat noul Mesaj Obiectiv.

Această nouă caracteristică va fi potrivită, mai ales dacă este folosită în combinație cu clic pentru anunțuri Messenger , pentru a genera lead-uri, a oferi sprijin, a răspunde la întrebări și a conduce tranzacții!

Anunțurile vor fi optimizate pentru „răspunsuri“, prin urmare, livrate doar oamenilor care sunt susceptibili de a începe o conversație cu tine!

FacebookUpdate # 3: Personalizarea ecranului de mulțumire

Știm cu toții cât de imporatente sunt formularele de multumire pentru afacerea dvs., și Facebook știe acest lucru, de asemenea, sunt derulate unele îmbunătățiri pe care suntem foarte încântați să le prompunem!

A nu fi capabil de a personaliza ecranul de multumire, cu siguranță, a fost un impediment,  si in plus, a determiant probabil clienții — să creadă că vizitarea site-ul dvs. după trimiterea formularului nu este atât de importanta. De asemenea, utilizarea unui CRM a fost practic solicitata pentru a putea livra conținut.

De acum încolo, în schimb, veți putea personaliza ecranul de mulțumire cu un titlu, o descriere și un buton (site vizualizare / descărcare) și acest lucru sună foarte bine!

Să vedem cele două opțiuni de mai jos:

  1. Butonul vezi site-ul
  2. Butonul de descărcare

Pentru moment, nu există nici o diferență mare între cele două butoane, deoarece ambele necesită o adresă URL. Acest lucru înseamnă că, chiar și prin „Download“, utilizatorul este redirecționat către site-ul dvs. pentru a descărca conținutul.

Oricum, eu încă mai consider acest lucru ca o imbunatatire mare, care va ajuta la marketing!

Facebook Update # 4: Canvas Template-uri noi și îmbunătățite

Deoarece mobilul a devenit principalul gadget în termeni de utilizare, Facebook încurajajează agenții de publicitate pentru a crea un conținut minunat prin metode de abordare pentru publicul lor.. Iar Canvas este caracteristica perfecta pentru a spune povești.

Acesta este motivul pentru care se străduiesc să îmbunătățească panza, deoarece oferă posibilitatea de a crea o experiență captivantă cu ajutorul anunțurilor de colectare, cu scopul de a incuraja clienții să descopere noi produse, în special folosind imagini stil de viață + tag-uri.

Oamenii și locurile sunt un context imens în care aveți posibilitatea să inserați produsul, în scopul de a crea o experiență mai puternică și mai semnificativă.

Șabloanele vor simplifica procesul de creare a anunțurilor, cu scopul de a urmări întotdeauna trei obiective principale:

  1. Dobândirea de noi clienți
  2. Prezentarea unei afacere
  3. Vânzarea de produse

Facebook Update # 5: Noi opțiuni de public personalizat

Această actualizare Facebook nu este încă disponibilă pentru toată lumea, deoarece este încă în stadiu beta, dar în curând vor fi posibile  mai multe opțiuni de implicare personalizată a publicului!

  1. Dwell time: acest tip de public personalizat vă va permite să vă redirecționați utilizatorii care au petrecut timp pe anunțurile dvs. (atât pe Facebook cât și Instagram) , fără a întreprinde acțiuni.
    Această funcție ar fi de mare ajutor pentru agentul de publicitate, deoarece vă poate oferi mai multe posibilități de redirecționare: de exemplu , să presupunem că un utilizator petrece câteva secunde pe anunțul dvs. și apoi defilează în jos pe feed, iar acest lucru ar putea însemna că acest utilizator are nevoie de mai multe informații despre afacerea dvs. sau produsul dvs., astfel veți fi în măsură să oferiți utilizatorului anunțuri mai precise și personalizate!
  2. Link partajare: diferit de opțiunea de temporizare, această funcție va permite să re-antrenarea oamenilor care au efectuat o acțiune reală pe anunțurile dvs. ( în mod specific, au în comun).
    Partajarea este o acțiune foarte puternică, așa cum împărtășim în general , conținutul pe care îl apreciem cu adevărat, ne bucurăm să lasăm și prietenii noștri să descopere același conținut.

Facebook Update # 6: Evenimente cu segmente de public cu interacțiuni personalizate

Ceea ce înțelege până acum este că Facebook susține într-adevăr abilitarea de implicare a Segmentelor de public, așa că poate nu este greșit, dacă presupunem că vor fi lansate partajarea link-ul și veți locui opțiunile de timp cat mai repede posibil.

In schimb, segmentele de public pe evenimente personalizate sunt un lucru real și minunat!

Ce a fost dificil de măsurat, atunci când ne referim la campaniile de promovare a evenimentului, a fost impactul real al anunțurile noastre: vor participa oameni? Va fi gol evenimentul meu?

Știm cu toții (și noi toți a făcut acest lucru, cel puțin o dată!) Că oamenii au tendința de a răspunde la un eveniment pe Facebook, chiar dacă acestea nu sunt siguri că vor participa sau nu. A fi capabil să vă redirecționați acești oameni cu un conținut mai relevant și atractiv v-ar crește cu siguranță șansa de a coopta utilizatori și a-i rechema!

Acum aveți posibilitatea de a alege din diferite opțiuni, pe baza acțiunilor utilizatorilor la evenimentul tău!

Facebook Update # 7: Finanțatorii

Facebook este o platformă mare, care oferă o mulțime de oportunități, în special cu scopul de a conecta oamenii. De asemenea, știm cât de mult le pasă lui Mark Zuckerberg și Priscilla Chan de caritate și cauze caritabile.

Finanțatori vă oferă posibilitatea de a ajuta la sprijinirea cauzelor care vă interesează, conectarea cu organizații caritabile din întreaga lume!

Pe Facebook, Finanțatorii pot fi găsți aici , în timp ce această pagină este dedicată caracteristicilor sale și cum să – l folosească în cel mai bun mod.

Pe aceeași pagină, puteți găsi, de asemenea, toate categoriile ce pot fi sprijinite:

Facebook – Actualizări octombrie: un scurt rezumat

Asta e tot, oameni buni. Doar ca să închei, aici este o recapitulare rapidă a actualizărilor Facebook din această lună:

  1. Facebook actualizare # 1: mai multe moduri de a conduce rezultate offline ,
  2. Facebook actualizare # 2: obiective mesaj pentru Facebook Ads
  3. Facebook actualizare # 3: personaliza ecranul Vă mulțumim din formularele de plumb
  4. Facebook actualizare # 4: noi și îmbunătățite șabloane pânză
  5. Facebook actualizare # 5: noi opțiuni de public personalizat locui timp și link – ul de partajare-coming soon-
  6. Facebook actualizare # 6: a crea segmente de public personalizate bazate pe utilizatorii care au interacționat cu evenimentele
  7. Facebook actualizare # 7: a face lumea un loc mai bun cu Finanțatori

În cazul în care ați ratat actualizările anterioare Facebook, doar defilați în jos pentru a le prinde din urmă!


Top Actualizări Facebook – Ediția septembrie 2017

Luna aceasta avem toate mari exemple de modul în care Facebook este de lucru pentru a deveni one-stop pentru utilizatorii pentru a obține tot ce au nevoie. Iată meniul septembrie:

  1. Facebook se pensionează rar folosit potențat tipuri de postare
  2. Controale noi și capabilități de marketing de conținut de marcă
  3. Actualizări la destinații de plasare video în flux
  4. Facebook este de rulare rotunjite imaginile de profil pagină
  5. Facebook testează punerea povești Instagram pe platforma
  6. Facebook testează o nouă caracteristică de chat în WhatsApp
  7. Facebook a lansat un nou ecosistem deschis pentru AI Cadre
  8. Facebook a actualizat anunțuri ale Managerului
  9. Facebook este de a ajuta prietenii construi conexiuni mai puternice
  10. Facebook compensează pentru recentul potop de conținut înșelător

Fără alte formalități, să examinăm unul câte unul aceste 10 actualizări Facebook pentru septembrie 2017 .

1. Facebook retrage rar folositele tipuri de postare potențată

Stimularea postarilor Facebook este un mod simplu și rapid pentru tine de a obține o mulțime de expuneri pentru conținut. Atunci când postezi ceva pe pagina ta de Facebook, vei vedea butonul albastru care apare în partea de jos a postului. Când faci clic pe ea, ai opțiunea de a promova postarea utilizatorilor specifici.

Pentru a vă ajuta să vă îndepliniți obiectivele de publicitate și de a obține implicarea utilizatorilor, Facebook a rafinat tipul de posturi. Acest lucru înseamnă, eliminarea postarilor care sunt rareori folosite sau nu nu au rezultate de la utilizatori.

Acestea sunt tipurile de apeluri Facebook pe care Facebook le elimină:

  • Acțiuni de produse din magazine
  • Pagina de partajare a un magazin
  • Check-in-uri pe o hartă, la un restaurant, sau într-un oraș
  • Notă de partajare
  • Sondaj de partajare
  • recomandări Place
  • acțiuni culturale de moment
  • parts comentariu
  • Profil modificări imagine
  • încărcări de fișiere sau acțiuni
  • Evenimente sportive
  • Video sau imagini încărcate prin intermediul camerei Facebook
  • Posturi legate de participarea la un eveniment
  • parts lista de redare video
  • Statutul de vizionarea unui spectacol de televiziune, filme, sau alte tipuri de programare
  • Partajarea un post deja sponsorizat, care este o aplicație postare în cronologie unei pagini, apoi stimularea acea poveste
  • mențiuni politice

Dacă utilizați oricare dintre aceste tipuri chiar acum, aveți termen până la 29 septembrie pentru a le actualiza la un tip diferit.

2. sisteme de control noi și capabilități de marketing de conținut de marcă

Prin parteneriatul cu influențatori de încredere și creatorii de conținut, tu, ca un agent de publicitate sau marketing ai mai multe opțiuni pentru a obține produsul in fata publicului tinta. Pentru a îmbunătăți caracteristicile actuale care vă ajută să vă conectați cu influențatorii, Facebook a introdus două noi caracteristici .

Boost posturi de la alte persoane decât creatorii

Nu trebuie să mai postați conținut de la alți creatori, pentru a stimula și să o împărtăși cu publicul. Acum puteți face acest lucru în mod direct. Când încheiați parteneriate cu creatorii de conținut puteți face clic pe „partener de afaceri pentru a promova postările, având permisiunea de a stimula în mod direct postul. Publicul dvs. vede de unde a venit, dar, de asemenea, vede că ați amplificat.

Controlul în cazul în care apăreți în etichetele de conținut de marcă

Ca și comerciant, acum poți controla tag – ul în cazul în care creatorii se afiliază cu tine. În opinia conținutului de marcă al Insights paginii, Facebook a adăugat mai multe informații pentru a face mai ușor de :

  • Înțelege lucruri cum ar fi CPM (cost per 1000 de afișări), valoarea totală a cheltuielilor și cât de eficiente și o mică implicare sunt în locuri în care ești etichetat.
  • A se vedea cât de mult și creatorul au petrecut pe fiecare post. Vederea oferă, de asemenea, să separați rezumate CPM pentru tine și creatori.

Combinate, aceste noi actualizări vă oferă mai multe informații referitoare la modalitățile de promovare bine se întâmplă și ceea ce puteți face pentru a îmbunătăți dvs. de mobilizare.

3. Actualizări la destinații de plasare video în flux

Anunțurile video sunt o modalitate foarte bună pentru tine de a apuca atenția oamenilor vizionarea deja videoclipuri pe Facebook. Aceste clipuri scurte sunt foarte bine direcționate astfel încât să puteți fi siguri că oamenii potriviți vedea anunțul dvs. la momentul potrivit.

In trecut, aceste clipuri au apărut în News Feed sau in-stream în timpul video. Acum, Facebook a oferit agenților de publicitate mai mult control asupra locului unde apar aceste anunțuri. Acest lucru înseamnă că puteți utiliza destinații de plasare in-stream în videoclipurile de pe Facebook, pe rețea de audiență sau în ambele.

Acest lucru vă permite să direcționați anunțurile pe Facebook chiar mai mult și de a obține o expunere deoarece editorii care creează conținut video deja direcționați videoclipurile lor către anumite grupuri. Cu ajutorul anunțurilor video in-stream pe Rețeaua de public, anunțurile dvs. pot fi plasate de pre-roll și la mijlocul roll-on aplicații și site-uri specifice.

Când ești clar cine este publicul țintă, anunțurile in-stream video au misiunea de putere impuls. Facebook subliniază faptul că 70% din clipuri video in-stream pe Facebook și Rețeaua de public sunt vizionate de la început până la sfârșit. Aceasta a adăugat un control înseamnă că mai mult ca oricând, puteți gestiona modul în care clienții experiență anunțurile.

4. Facebook rulare rotunjite imaginile de profil pagină

Facebook a început rulare poze profil rotunjit în luna august, dar actualizarea este acum mult mai răspândită. Motivul pentru schimbare? Facebook vrea să facă profile pagina arate mai interesant.

Puteti vedea noua actualizare în News Feed – ul și pe Timelines pagina. Utilizator și pagina de profil poze – miniaturile – sunt acum rotunde în loc de pătrat. Imaginea mare profil de pe coperta paginii va fi în continuare pătrat.

Un comentariu de la Facebook despre schimbarea citește , „Noi mereu de lucru pentru a face pe Facebook un loc mai interesant, și sperăm că această schimbare conduce la mai multe conversații cu persoanele pe care doriți să ajungă. Am fost de testare actualizări de design în News Feed și – au văzut rezultate încurajatoare și feedback – ul de la această actualizare de design „.

Pentru a face brand-ul iasă în evidență folosind această actualizare, pentru a alege culori luminoase, pline de viață, cum ar fi galben sau roșu. Ei atrag atenția clienților și a da produsul dvs. un simt energic și interesant. Pentru a evidenția loialitatea clienților și încrederea pe care le pot avea în tine, pentru a alege nuanțe de albastru. Dacă utilizați o imagine, decuparea cât mai aproape posibil, astfel încât este clar și ușor de recunoscut.

5. Facebook testează punerea povești Instagram pe platforma

S-ar putea aminti că nu prea mult timp în urmă Facebook a lansat versiunea sa de povești pe platforma desktop. Utilizatorii pot face slideshow-uri cu imagini și video pentru a partaja cu prietenii înainte de a Poveștilor dispar o zi mai târziu.

Pe măsură ce utilizatorii continuă să încerce această caracteristică, Facebook testează un nou accesoriu care încorporează Povestiri de la Instagram . Cea mai recentă versiune permite utilizatorilor posta articole despre Instagram și Facebook.

Amintiți – vă, Facebook a cumpărat Instagram în 2012, deci de aceea această mișcare are sens. Lăsându – Instagram a lui 250 de milioane de utilizatori activi zilnic posta pe ambele platforme, Facebook este de a asigura o expunere maximă de conținut.

În timp ce testa această funcție, doar un grup mic de utilizatori au acces la ea acum.

6. Facebook testează o nouă caracteristică de chat în WhatsApp

Facebook a cumpărat WhatsApp înapoi în 2014 și tocmai a început să testeze o nouă funcție care va permite companiilor vorbi direct cu clienții prin intermediul aplicației de mesagerie.

Chiar acum, întreprinderile care au fost examinate și aprobate pentru a utiliza serviciul arată o bifă verde de lângă numele lor.

Chiar dacă serviciul de mesaje este libertatea de a folosi chiar acum, Chief Operating Officer Matt Idema explică faptul că „Noi intenționăm privind tarifarea întreprinderilor în viitor.“ Facebook se uita la concurenții săi la nivel mondial și de a le folosi ca punct de plecare pentru modul de a oferi o mai bună -messaging caracteristici pentru utilizatori. Introducerea anunțurilor este doar o modalitate de a explora ei de a conduce vehicule de creștere.

Scopul este de a face atât de aplicațiile lor de mesagerie, WhatsApp Messenger și, căi de a crește volumul vânzărilor. Acest lucru înseamnă mai multe oportunități pentru agenții de publicitate pentru a afișa anunțuri la un bazin mai mare de clienți. Anunțurile sunt deja vizibile pe Messenger astfel încât adăugarea acestora la WhatsApp înseamnă mai multe oportunități pentru afaceri să crească, folosind suita de produse Facebook.

7. Facebook a lansat un nou ecosistem deschis pentru AI Cadre

Facebook a încheiat un parteneriat cu Microsoft pentru a lansa un nou format deschis rețea neuronală Exchange (ONNX). Cu atât de multe instrumente cadru AI disponibile, această inițiativă are menirea de a face mai ușor pentru dezvoltatorii de a alege și de a combina instrumentele care se aplică cel mai bine pentru proiectele lor.

Când dezvoltatori, ingineri, cercetători și începe un proiect, ei trebuie să aleagă un cadru – sau set de instrumente – pentru a lucra cu. Este, de obicei, unul care le permite să construiască pe baza acestei faze a proiectului. Cu toate acestea, nu există o modalitate ușoară de a transfera informații de la un cadru la altul pe măsură ce proiectul progresează și nevoile lor se schimbă.

Este un fel de cum ar fi construirea unei case. Folosind un ciocan și cuie sunt de ajutor atunci când încadrând casa, dar nu atât de mare, atunci când trebuie să-l vopsea. Ai nevoie de noi instrumente pentru următoarea fază a construi. poduri ONNX acest decalaj și face de lucru cu diferite cadre – la diferite puncte într-un proiect – mai ușor.

Câteva cadre, cum ar fi Caffe2, PyTorch și Cognitivă Toolkit, deja sprijine și să se integreze cu ONNX.

Ideea este că merge mai departe, inovare și implementare se va întâmpla mai repede, fără dureri de cap de a fi blocat folosind un cadru pe termen nelimitat.

8. Facebook a actualizat anunțuri ale Managerului

Facebook a actualizat Ads Manager pentru a ajuta la crearea de marketing și de a gestiona mai bine anunțurile. Pentru a face acest lucru, au combinat Editor putere cu managerul anunțurilor .

Există acum un nou flux de lucru care vă permite să creați un proiect de campanie de anunțuri înainte de a adăuga în seturi de anunțuri și anunțuri. Acesta vă oferă mai mult control asupra procesului de creație pentru că acum nu trebuie să urmeze un anumit flux de lucru mai.

De asemenea, a adăugat este abilitatea de a revizui și confirma fiecare modificare efectuată în anunțuri. Acest lucru asigură că anunțul final posta satisface așteptările dumneavoastră, fără nimic în plus adăugate sau eliminate.

În cele din urmă, veți observa că istoria diagrame și activitatea din Power Editor au fost integrate cu Managerul de anunțuri. Este acum un ghișeu unic pentru toate nevoile dvs. de anunțuri; nu există nici o necesitate de a sări între mai multe platforme pentru a obține informațiile și detaliile pe care le doriți.

În plus față de actualizările în Managerul de publicitate, Facebook a construit un „plătească pentru a juca“ platformă care încurajează companiile să promoveze posturile lor și să plătească pentru anunțurile lor , în scopul de a obține o expunere și de a obține un profit pe munca pe care a pus în joc . Acest lucru înseamnă că expunerea nu se bazează pe cât de bine puteți utiliza platforma , dar în schimb în funcție de cât de mult plătiți.

Algoritmul de anunturi a fost actualizat pentru a sublinia acest lucru. Un exemplu utilizează conținutul plătit pentru a maximiza acoperirea prin clasament. Atunci când Facebook se clasează acest conținut, se bazează pe punctajul licitată și relevanță. Cu cât scorul de relevanță, cu atât mai bine expunerea anunțului . Este o combinație de angajament de utilizator și feedback – ul.

Deoarece clasament nu se bazează pe o bază per postare, algoritmul se uită la toate campaniile combinate pentru a veni cu un rang. Cu cât mai bine fiecare campanie efectuează, cu atât mai bine expunerea generală atunci când sunt combinate.

9. prieteni Facebook este de a ajuta construi conexiuni mai puternice

Desigur, Facebook nu este totul despre anunțurile și de marketing; este o rețea socială, după toate. Facebook este de a face un impuls mare pentru a obține prietenii să se conecteze și să se angajeze unele cu altele mai mult. Au lansat o nouă câteva caracteristici pentru a ajuta utilizatorii să începeți. Iată o privire la ceea ce este nou.

Ele ajuta utilizatorii face mai mulți prieteni

Chiar acum, Facebook are un „Oamenii s-ar putea cunoaște“ facilitate care include persoanele legate de prietenii curente. Ideea este de a oferi noi sugestii de prietenie bazate pe persoanele care ar putea să fie în același cerc social. Cu toate acestea, lista arată doar cât de mulți prieteni comuni ai între tine.

Noua facilitate merge mai departe . Când faceți clic pe un profil, veți vedea mult mai multe informații – cum ar fi evenimente pe care le – ați atât la care a participat, voi ambele pagini precum și locuri pe care amândoi ați lucrat sau a trăit. În loc să vă spun că aveți prieteni în comun, se evidențiază experiențele pe care le au în comun. În cazul în care utilizatorii decid să adauge noi prieteni pe baza acestor informații, le dă un loc pentru a începe conversația lor.

Punctul de noua caracteristică este de a ajuta utilizatorii să cunoască potențiali prieteni noi mai bine înainte de a trimite o cerere de prietenie

Iată cum puteți să accesați și să utilizați noua funcție:

  • În aplicația mobilă sau on-line, faceți clic pe „Discover People“ în secțiunea de a explora.
  • Parcurge o listă a potențialelor conexiuni noi bazate pe „Friends of Friends“ filtru.
  • Trimite o cerere de prietenie, un mesaj sau val salut.

Discover People caracteristică a lansat la inceputul acestui an , pentru a vă ajuta să găsească noi conexiuni. Diferența cu cel mai nou accesoriu este că se bazează pe oameni care sunt deja legați în cercul de prieteni. Înainte de aceasta, a întâlni oameni noi sa bazat pe interesul reciproc în aceleași evenimente .

Se testează o nouă caracteristică Meetup pentru a conecta prieteni

de afaceri Facebook este construit pe rețele sociale on-line. Dar, pentru că există încă o tona de interacțiuni reale se întâmplă, le-am stabilit pentru a ajuta oamenii să facă mai multe dintre aceste tipuri de conexiuni.

Se testează în prezent o caracteristică nouă în aplicația pentru mobil în cazul în care acestea sugerează prietenii pentru ca utilizatorii să Meetup cu offline. Chiar acum doar un mic grup de utilizatori din Toronto și Noua Zeelandă au acces să – l încercați.

Iată cum funcționează:

  • O notificare apare în aplicația Facebook cu o listă de prieteni utilizatorii pot alege.
  • Utilizatorii pot ignora sau refuza invitația sau sunt de acord să se întâlnească. Răspunsul lor este privat, cu excepția cazului atât oamenii spun da.
  • Pentru a ajuta utilizatorii care spun da fac planuri, un nou fir de conversație începe automat în Messenger.

Când a fost întrebat despre noua caracteristică, un purtător de cuvânt a spus , „Oamenii folosesc adesea Facebook pentru a face planuri cu prietenii lor, așa că, derulăm un test foarte mic în aplicația Facebook pentru a face asta mai ușor. Așteptăm cu nerăbdare să auzim feedback – ul oamenilor.“

Este o abordare proactivă pentru obtinerea de oameni pentru a se conecta cu prietenii. În loc de așteptare pentru prieteni pentru a ajunge, Facebook ia primul pas și devine conversația a început. Se îmbină perfect două aplicații în timp ce persoanele care nu s-ar putea întâlni în mod obișnuit până obține o șansă de a consolida legăturile lor.

Cercetează comentarii de culoare

Nu a fost mult timp în urmă că Facebook laminate fundaluri stare de culoare . Ați văzut , probabil , actualizările de stare viu colorate stabilite împotriva text alb cu caractere aldine. Acest lucru a fost lansat într – un efort de a face News Feed – uri arate mai interesant și care atrag atenția.

Ei bine, acum Facebook a luat această idee și a început să testeze o nouă funcție care încorporează culoare și comentarii.

Un purtator de cuvant a explicat , „Noi explorăm mereu noi modalități pentru ca oamenii să se conecteze și să aibă conversații, așa că testarea caracteristici noi pe comentarii.“

Noua facilitate nu este disponibilă pentru toată lumea încă, iar pentru cei care au acces, este doar pe mobil. Chiar dacă nu este disponibil pe scară largă încă, ar putea fi mai potrivite pentru anumite criterii demografice sau regiuni care prefera modele vii .

Există o nouă secțiune dedicată pentru filme

Aceasta este o altă caracteristică extinsă care Facebook a început să se rostogolească încet la utilizatorii de dispozitive mobile. Nu va fi o actualizare secțiunea „Film“ , disponibil în panoul principal de navigare. Bazat pe locația utilizatorului , arată informații cum ar fi ce se joacă filme, în cazul în care se joacă și programe de difuzare curente. În loc de a vizita mai multe pagini de Facebook pentru filme, totul este disponibil pentru a vedea pe o singură pagină.

Dar nu este vorba despre uita la ceea ce este disponibil; De asemenea, utilizatorii pot cumpăra bilete pentru mai multe filme utilizând această caracteristică. Facebook parteneriat cu vânzătorii de bilete Fandango și Atom Bilete pentru a ajuta cu tranzacții. Dar, înapoi, atunci când această caracteristică lansat pentru prima data, au existat doar o mână de filme disponibile.

presedintele Fandango, Paul Yanover, explică faptul că această actualizare este mare pentru utilizatori, deoarece prietenii se pot conecta acum în mod diferit. Dacă ei văd prietenii vor să vadă aceleași filme pe care le fac, utilizatorii pot ajunge și sugerează văzând filmul împreună.

10. Facebook compensează pentru recentul potop de conținut înșelător

Până acum , probabil că ești conștient de știri recente pe care Facebook a descoperit 3.000 deanunțuri care au fost create aproximativ 470 de conturi false. Se crede că o companie din Rusia a creat conturile și le -a folosit pentru a cumpăra anunțuri în cartier de 100.000 $ în timpul alegerilor de anul trecut din SUA. Câțiva dintre ei au menționat candidaților după nume, în timp ce altele acoperit mai mult conținut polarizator .

Facebook a fost întotdeauna – și continuă să fie – silitor la plivire conturi false care distorsionează experiența utilizatorului. Una dintre cele mai recente încercări lor este de a lupta împotriva o tactică cunoscută sub numele de deghizare pentru a reduce cantitatea de spam care apare în Știri feed – uri și link – uri către pagini de calitate scăzută. Deghizarea este atunci când site – urile de tip spam arată Facebook conținut moderatori un singur lucru – ceva care arată autentic și autentic – ceva și utilizatorii altceva. Scopul este de a aluneca prin fisuri și arată utilizatorii de conținut umplut-spam.

Facebook a lansat noi eforturi pentru a reprima acest tip de comportament. Facebook director de anunțuri produs Rob explica de piele, „Vom dezactiva numărul de anunțuri, le vom lovi cu piciorul off, vom scăpa de paginile lor.“ Lupta lor împotriva spam-ului include o combinație de oameni de putere și de învățare mașină.

În timp ce Facebook nu va dezvălui markerii pe care le utilizează pentru a da seama ce e real și fals, puteți fi siguri că marea majoritate a anunțurilor merge înainte sunt legit și autentice.

Recapitulare rapidă:

Iată o recapitulare rapidă a actualizărilor pentru septembrie 2017:

  1. La încetarea mandatului rar folosit amplificat tipuri de postare
  2. Controale noi și capabilități de marketing de conținut de marcă
  3. Actualizări la destinații de plasare video în flux
  4. Facebook este de rulare rotunjite imaginile de profil pagină
  5. Facebook testează punerea povești Instagram pe platforma
  6. Facebook testează o nouă caracteristică de chat în WhatsApp
  7. Facebook a lansat un nou ecosistem deschis pentru AI Cadre
  8. Facebook a actualizat anunțuri ale Managerului
  9. Facebook este de a ajuta prietenii construi conexiuni mai puternice
  10. Facebook compensează pentru recentul potop de conținut înșelător

În cazul în care ați ratat știri de top în lunile anterioare, derulați în jos pentru a citi despre ele!