Push notifications

Push notifications se refera la mesajele care pot aparea pe desktop, pe telefonul mobil sau pe tableta.

O persoana nu trebuie sa fie online pentru a le primi si acestea se prezinta ca un pop-up.

Strategii de Push Notifications

Conform statisticilor, strategiile de tip push notifications sporesc rata de engagement cu 88%.

Punerea in aplicare a strategiei corecte pentru pastrarea si implicarea utilizatorilor ajuta cu rata de engagement si in mentinerea utilizatorilor existenti pentru a obtine mai multa conversie.

Una dintre strategii este trimiterea de push notifications catre utilizatori in mod selectiv.

S-a constatat ca mesajele catre o selectie mai mare de utilizatori fara nimic in comun duc la o rata de engagement foarte scazut.

Adaugarea de „personal touch” in planul dvs. de Marketing este esentiala.

Asigurati-va ca utilizatorii dvs. se simt speciali, promovandu-le continutul cel mai relevant.

Este important sa transmiteti mesajul potrivit publicului potrivit la momentul potrivit.

Segmentati-va utilizatorii pe baza unor parametri diferiti, pentru a va ajuta sa va clasificati abonatii si sa cresteti rata de engagement.

Monitorizati cu atentie raspunsurile vizitatorilor pentru a analiza tipul corect de notificari.

Nu uitati de diferentele de fus orar si de cat de des sau rar ar trebui sa trimiteti push notifications.

Daca aveti un website si incercati sa mariti rata de engagement, vanzari sau incercati sa va cresteti numarul de abonati, ar trebui cu siguranta sa incercati strategii de push notifications.

O strategie personalizata poate aduce multe beneficii.

Aceste notificari reprezinta practic un canal de comunicare construit în fiecare dispozitiv mobil vândut astăzi.

Aceste notificari permit aplicațiilor să ajungă la utilizatori cu mesaje scurte la care utilizatorii pot raspunde.

Serviciile WebSEM pentru Push Notifications

WebSEM ofera servicii de push notifications care pot include:

  • strategii pasive de a comunica cu utilizatorii
  • strategii de optimizare si automatizare
  • strategii de crestere a ratei de engagement
  • definirea obiectivelor pe care clientul incearca sa le atinga prin aceasta campanie.
  • Maparea actiunilor dorite pe care vizitatorii trebuie sa le efectueze