Google AdWords

Google AdWords este una dintre cele mai avansate platforme de publicitate.

Aceasta permite companiilor mari si mici sa isi comercializeze produsele si serviciile in fata potentialilor clienti, doar in cateva ore!

Daca utilizati platforma, veti sti ca exista numeroase optiuni de directionare si setari care sa raspunda diferitelor tipuri de companii.

Aceste nenumarate optiuni si setari pot fi adesea coplesitoare si greu de inteles atunci cand lansati o noua campanie de marketing.

O structura excelenta a contului

Un cont AdWords bine structurat este o necesitate daca doriti ca anuntul dvs. sa produca profit.

S-a observat scaderea costurilor pe achizitii (CPA) cu pana la 60% doar prin imbunatatirea contului de AdWords.

Cuvintele cheie, anunturile si grupurile de anunturi din fiecare campanie trebuie sa fie strans legate.

La randul sau, Google va va recompensa prin reducerea costurilor publicitatii.

Google AdWords – Bugete zilnice reduse si cost-pe-clic (CPC)

La lansarea noilor campanii AdWords, este greu de determinat numarul de trafic pe care il vor primi anunturile dvs. si cat de repede veti cheltui bugetul.

Bugetul zilnic trebuie stabilit dinainte, macar pe jumatate.

Acest lucru va va permite sa va relaxati in campanie, monitorizand modul in care aceasta functioneaza si va aduce trafic.

Pentru campaniile de CPC, se recomanda de asemenea sa incepeti cu CPC-uri mai mici si sa mariti sumele licitate dupa cum este necesar pe baza rezultatelor pe care le genereaza cuvintele cheie.

Testarea si verificarea exacta

Testarea si verificarea nu reprezinta o optiune daca campaniile dvs. AdWords au succes.

In cele mai multe cazuri, cand lansati o campanie, CPA-urile dvs. initiale vor fi mai mari decat CPA-urile dvs. dorite.

Testarea diferitelor cuvinte cheie, anunturi si strategii de licitare va va ajuta sa gasiti cea mai buna optiune pentru a va ajuta sa gasiti cea mai buna optiune pentru a va atinge obiectivele CPA.

Pentru ca Google sa urmareasca corect conversiile, etichetele de conversie AdWords trebuie sa fie plasate corespunzator pe paginile de multumire unde clientii dvs. ajung dupa ce au luat actiunea dorita de dvs. pe site.

Serviciile WebSEM de Google AdWords

WebSEM ofera un pachet complet de servicii Google AdWords.

Pachetul contine cercetarea cuvintelor cheie, realizarea planului de Google AdWords, administrarea campaniilor si optimizarea paginilor.