Digital Marketing Management

STABILIRE MESAJE DE MARKETING

DIGITAL MARKETING MANAGEMENT

  • Stabilirea grupului țintă de clienți
  • Profilul psihologic al clientului Audionova
  • Mesaje de marketing pentru comunicate de presă
  • Mesaje de marketing pentru presa fizică și online de interes general: ziare.com, adevarul.ro, business magazin etc.
  • Mesaje de marketing pentru evenimente
  • Promoțiile pentru perioada septembrie-decembrie
  • Mesaje pentru Facebook, Twitter, Google+
  • Mesaje pentru Wikipedia
  • Mesaje pentru Linkedin
  • Mesaje pentru advertorialele de blog
  • Mesaje pentru comentarii pe bloguri și ziare online
  • Mesaje comerciale (sales) – spre deosebire de mesajele de marketing acestea trebuie să fie foarte concrete și focusate pe o ofertă/promoție
  • Descrierea produselor
  • Mesaje pentru videoclipurile care prezintă compania Audionova
  • Principalele subiecte pentru copywriter
  • Selecție galerie imagini reprezentative
  • Stabilirea mesajelor pentru Google Video Ads
  • Mesaje pentru evenimentele pe care le identificăm în viitor și care necesită campanii distincte
  • Texte și propuneri headline-uri pentru newsletter
  • Mesaje pentru portalurile de business, pentru site-urile mari cu profil financiar: zf.ro, business24, forbes.ro

STABILIREA BUGETELOR CPC SI SEM

  • Buget Adwords lunar:
  • Buget bannere presa online:
  • Buget Bloguri:
  • Buget Facebook Ads:
  • Buget plugin, video template-uri, scripturi sau alte achiziții:
  • Buget Linkedin Ads:
  • Buget eTarget:
  • Buget app-uri Google:

STABILIREA INTERESELOR PENTRU TARGETAREA CAMPANIEI DE FACEBOOK ADS

STABILIREA INTERESELOR PENTRU CAMPANIA DE BUSINESS LINKEDIN ADS

STABILIREA INTERESELOR PENTRU CAMPANIA DE NEWSLETTER

CORELAREA DEPARTAMENTULUI DE MARKETING FIZIC AUDIONOVA ȘI DEPARTAMENTUL DE MARKETING DIGITAL WEBSEM

  • Centralizarea mesajelor de marketing, propunerilor, ideilor pe un sitemul timeline, astfel încât să avem acces împreuna la ele, să le modificăm online.

CLOUD PENTRU CENTRALIZAREA RESURSELOR

  • Logo AUDIONOVA în format vectorial
  • Elemente grafice folosite în materialele publicitare fizice
  • Manualul de folosire a simbolurilor grafice
  • Instructiuni de folosire a numelui firmei

STABILIREA DATELOR PENTRU INTALNIRILE FIZICE

  • Propunere frecvență întîlniri fizice
  • Calendar evenimente fizice sau online. Identificarea evenimentelor care prilejuiesc campanii online focalizate

STABILIREA INDICATORILOR DE SELECTIE A CASUTELOR DE E-MAIL PENTRU NEWSLETTER

  • Grupe de vărstă
  • Localitate
  • Preocupări

Marketing Digital - WebSEM marketing online automatizat
Register New Account
Reset Password
Compare items
  • Total (0)
Compare
0